۱۳۹۸ مهر ۲۵, پنجشنبه

دل نوشت های ارشیا برای مزدوران ضد ایرانی از شورای گذار تا کارکنان BBC ورادیو فردا ( بخش دوم )




دل نوشت های ارشیا برای مزدوران ضد ایران وایرانی _ شورای گذار وکارکنان BBC ورادیو فردا ( بخش 2 ) 



پشتیبانی از حقوق انکار شده وقوانین تبعیض آلود باید فکر هرروز ماباشند 
&&&&&&&&&&

دل نوشت های ارشیا ارشادی ( 3 ) 
2019/10/17 برابر 2578 هخامنشی ( واکنش _ 355 ) 

ارشیا نوشت سوم _

این نوشته را برای " اعضای گروهک شورای گذار " ویا براندازان تجزیه طلب خجالتی تدوین کردم _ امیداست باعث خجالت وشرمندگی این بی وطنان گردد .



-2 _ برای  شورای مدیریت براندازان خجالتی  ( گذار !)

حسن بود و نامش شریعتمدار 
یکی از فسیلان  این روزگار 

بگفتا منم آن رئیس سترگ 
زبانم بود آذری یا که ترک 

پدر جان من روضه خوان بود ومن 
یکی خرده  سنگی میان لجن 

شدم من رئیس وگرفتم چوبکی خشک   
شدم من  گله دار گاو واشتر  

همی گفتمی هین وچوش گوسپندان 
طویله بود جایتان چهارپایان 

توای" شهریار" هویج و وخیار وکدو _ ای قلی جان 
بکش "  آه"  وبازم  سرت را بجنبان 

تورا کردم ام من سخنگوی دولت 
بگیر زکرم  کدو گوی سبقت 

بیا ونگوزی ضیا بند تنبان 
تویی  یک وزیر کرولال و  نادان 

توای سازگارا وزیر شعاری 
بده برهمه یک کمی تو سواری 

میان همه چاکران ووزیران 
بود نورشیاد علاف دوران 

 بگوید عزیزم نشان ده کمی بیش
که من تا ته وبیخ .... می خوام 

دوزن بود اندر میان شروران 
"رفیقی "ز نسل فسیلان 


زن دیگری جیغ کش بدقواره 
بود نام آن بی  بضاعت گلاره 

بزکوهی وازتبار دزدان 
از آن ره زنان_  راه بندان 

 فریدون خاوند عقل کمی داشت 
به جالیز می شد کمی گوچه می کاشت 

سرپیری میان درد و نسیان 
 فتادی تومیان تور دزدان 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

طنز بامزه وتاریخی هفته 



ترامپ گفت : من خیلی خیلی ازکردها دلخورم  چون درنبرد نورماندی ( 1944) شرکت نکرده اند ( ؟ !) 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

یکی مهران از نسل براتی 
که بودی یک زمان همکار لوطی 

طناب  پست خارج گردن او 
وزارت گشت سهم وقسمت او

بگفتا من روم برهر ولایت 
بگیرم دست مردان زذالت 

بگویم چاکرم عبدم عبیدم 
وزیر انقلاب و سرنگونی 

نماد اغتشاش و واژگونی 
رها کن  هرچه داری توی گونی 

اگر روزی شدم مسئول صندوق    
به تو پس می دهم باسود کافی 

ضیا ای منتهای صدر اشباح 
توای اوج توهم سنگ الواح 

نفس هایت شمارش می نمایند 
شوی درگور تو مسئول اموات 

واین دل نوشت ادامه دارد .............( اکتبر2019 _ Hies)


--- برای  کارکنان مزدور رادیو فردا_ من وتو  و BBC 

به زودی .........

بگوهانا بگو حالت چطوراست ؟
میان وزیر وبالایت چطوراست ؟
و.......................
ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2019/10/18

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا