۱۳۹۹ فروردین ۳۰, شنبه

آخرین ترانه ی باران در انتهای نوشته ای دلتنگ وبی پایان ( بدرود نامه )

 به یاد استاد شفیعی کدکنی 


بگو به باران ببارد امشب  بشوید ازدل غبار کوچه باغهارا 



آخرین ترانه ی باران درانتهای نوشته ای دلتنگ وبی پایان 



من واندوه نابودی کهنسالان درسراسرگیتی 
&&&&&&&&&&&&

ارشیا ارشادی 
2020/04/18
هزار وپانصدوپنجاه وپنجمین  نوشتار
ازسال 2005 تاکنون 
واکنش 1555


یکم 
خاکستری ام 
زمانی به سرخی می زدم
ازسیاهی همیشه  کناره می گرفتم
سپیدی را دربرف می دیدم
اما اکنون
خاکستری ام 

توهم خاکستری باش
ازسیاهی دور
باسپیدی همراه



درانتهای راه ....

زندگی ازهیچ ابتدا می شود 
ومرگ خود نیز هیچ است 

میان دوهیچ را زندگی می نامیم
نونهالیم وگریه های بی امان
کودک وآرزوهای کم گفته وبیش نهان
ونوجوانی که  شتابناک است ودوان دوان
تا مارا برساند به روزهای جوان

وجوانی وجوان که بی وقفه رسید
تا مزه مزه اش کردم به نیمه رسیدم
از نیمه گذشت درشیب سرازیری افتادم
ازنوک قله به دره نگاه کردم
و آب باریکی که درپیچاپیچ رودخانه به پیش می رفت
وگوئیا همه هستی من رابا خو.د می برد

واکنون درشیب سرازیری
با درد اندوه وافسوس
وخرسند ازپایانی
که درراه است
درانتهای راه
با کوله باری که گرچه نیمه پراست
ولی باید بجای گذاشت ورفت
درانتهای راه .....



&&&&

آخرین ترانه بارانم 

روزها بی قرار و دلواپس 
شبها دردور دست ها  سرگردانم 

شب وقتی می رسد ازراه
قبل از آرامش خواب
درنیمه بیداری ورویا
مرگ  می خوانم بنام 
گویم بیا من خسته ام
ازاین جهان ملتهب 
دل کنده ام آزرده ام 
دستم بگیر وراهبر
آماده ام آماده ام 

هشیار باشید وازیاد نبرید 
ویروس کشتار گر و برهم زننده آرامش امروز گیتی ویروس کرونا ( covid-19)

درازمایشگاه های بیولوژیک امریکا درسراسر جهان سخته شده وسپس دراوائل سال 2020 به شهر ووهان چین منتقل و منتشرشده است .
هرگزفریب مافیای رسانه ای غرب رانخورید وغیر این حقیقت راکه تبلیغ بی پایه واساس است باور نکنید


به درود ای آموزگار و دوست دیرینه 
موفق نشدم یک بار دیگر تورا ببینم 
متاسفم 

این من نیستم _ توهستی که ازدرون من سبز شده وبیرون زده ای 
سبز بمانی
&&&

توجه کنید
این ویروس سخت به من نزدیک شده است
ولی من به آن تسلیم نخواهم شد وازدست آن خواهم گریخت

خا کستر می شوم اما اسیر ......... نه 

به درود ای دوستان _ نازنینان 

با مهر ودوستی وارادت 
ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2020/04/19

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا