۱۳۹۸ تیر ۱۲, چهارشنبه

ازمصاحبه رویترز با رونالد ترامپ تا ملاقات همسر پادشاه هلند با بن سلمان وسخنان رضاپهلوی



هرگونه خشونت ورزی علیه نوجوانان ایران محکوم ومردود است 
&&&&&&&&&&&



ازمصاحبه ترامپ با رویترز تا ملاقات همسر پادشاه هلند با شیخ بن سلمان تروریست وسخنان رضا پهلوی 

ارشیا ارشادی _ یک گفتگو ویک خبر  
2019/07/01 برابر2578 هخامنشی ( واکنش _ 300 )





یادنامه به قتل رسیدن 290 مسافر وخدمه هواپیمای  ایران ایر توسط ناو امریکایی


یاد مسافران وکارکنان پرواز 655 ایران ایر گرامی باد
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

درتاریخ 3 جولای سال 1988  یک موشک از ناو هواپیمای متجاوز امریکایی  وین سنت درخلیج پارس به سوی هواپیمای مسافربری ایران پرواز 655 که ازفروگاه بندرعباس برخواسته بود شلیک شد که درنتیجه آن 290 مسافر وخدمه آن به قتل رسیدند این جنایت طراحی واجراشده امریکا علیه ملت ایران را نه می بخشیم ونه فراموش می کنیم 
طراحان و عاملین این جنایت باید دردادگاه های بین المللی محاکمه شوند 

یاد جان باختگان گرامی باد 

پیش نوشت 
رونالد ترامپ موجود نادر وبا مزه ایست وکه چند سال است زمینه تفریح وسرگرمی برای مردم  جهان رافراهم کرده است _ ترامپ  درحقیقت " یک زنگ تفریح " است برای خستگی به درکردن _ مردم ایران به مدت 8 سال نمونه ایرانی آن به نام محمود احمدی نژاد را تحمل کرده اند _ ترامپ واحمدی نژاد درتعدادی از نمودار های شخصیتی  بسیار بهم نزدک هستند که بارز ترین مورد آن " دروغگویی وخالی  بندی ومردم فریبی است 
دنیا از نگاه این دو درحد یک " قوطی کبریت " است واین دو متوهم خیال می کنند " کدخدای یک روستای چند خانواری هستند _ ضریب هوشی این دو درحد واندازه " یک پشه " می باشد _ وجه مشترک دیگر این آنها این است که هردو با تقلب ووتخلف و دستکاری آرا به مقام ریاست جمهوری رسیده اند _ جهان بینی این دو هم  " گنجشکی " است یعنی سقف پرواز  بسیار کوتاهی دارنند _ ملخی هستند که در پوست یک " عقاب " خودرا تصور وباور کرده اند ( ؟ ! ) 




ترامپ 45 امین رئیس جمهوری امریکاست _ ایشان همچنین مسخره ترین _ بی سواد ترین و نادان ومسخره ترین  رئیس جمهور تارخ امریکا به شمار میرود و" ننگ تاریخ " آن کشور است _ یادمان نرود " آبراهام لینکلن " هم رئیس جمهور آن کشوربود
 نوع ایرانی این دلقک سرمایه دار احمدی نژاد واعضای باند او بودند که دست کم 10 سل سوار بولدوزر شدند _ کشورمارا تخریب نمودند تا به قول خودشان " زمینه ظهور " رافراهم نمایند ( ؟ ! )



بهرروی " ترامپ ها واحمدی نژاد ها " هریک صدمات وخسارات جبران ناپذیری به ایران وجهان وارد نمودند " زیان های باند احمدی نزاد درحد " فتحعلی شاه قاجار " وترامپ درحد نیکسون وبوش پدر وپسر برای امریکا وجهان است .

ترامپ را می توان منحصر بفرد ترین رئیس جمهور امریکا درحمایت ازگلوبال / صهیونیسم و امپریال ملیتاریسم نام برد ودر عین حال مسخره ترین رئیس جمهور تاریخ امریکا _ این شیاد دروغگوبنابر آمار رسانه های امریکا تاکنون حدود 12/000 دروغ گفته است وهمچنان روی ریل شیادی وفریبکاری وناراستی حرکت می نماید 



رویترز با ایشان یک گفتگو انجام داده که فقط ازاین گفتگو " رادیو فردا " خبر دارد ونگارنده این دفتر!

دربخش دوم به یک خبر بسیار خنده دار _ مضحک ومسخره خواهم پرداخت وآن ملاقات  " ماکسیما " همسر پدشاه هلند ( ویلم الکساندر ) با " بن سلمان " قاتل مردم یمن درحاشیه گردهمایی سران گروه  20 درتوکیو.!


چهره واقعی امریکا سرزمین فرصت ها ( ؟ !)
&&&&&&&&&&&&&&&&

نخست_ گردهمایی سران گروه جی  20 درتوکیو ویک ملاقات مضحک 

کشورهای سرمایه داری تحت نام " گروه J20  از سال 2008 هرساله یک گردهمای برگزار می نمایند _ گردهمایی 2 روزی سال 2019  در شهر اوزاکا ( ژاپن ) برگزار گردید .
فارغ ازاینکه  رهبران این 20 کشور درباره چه مسائلی گفتگو می کنند وجود امریکا وانگلیس دراین گروه کافی است تا بدانیم مسائل حول چه محورهایی انجام می گیرند

نشست 2019 اما درحاشیه خود دوخبر داشت 
نخست شرکت بدون دلیل شیخ قاتل بن سلمان ( گاو شیرده غرب ) دراین گردهمایی بود ودوم _ ملاقات این شیخ قاتل با "ماکسیما " همسر آرژانتینی پادشاه هلند !

ملاقات با شیخ قاتل بن سلمان لکه تاریکی بر سیاست دولت هلند خواهد ماند  



خانواده سلطنتی هلند ودولت آن کشور باید درمورد دلایل  این ملاقات به افکار عمومی پاسخگو باشند 


&&&&&&&&&&&&&&&&&&
درکشورپادشاهی هلند برخلاف  پادشاهی انگلیس که ملکه آن از طریق گروه ویژه  مشاوران  ( نمایندگان سرمایه داران ) واز کانال مجلس اعیان ( لردها ) درسیاست آنکشور دخالت می نماید ( بن بست خروج انگلیس ازاتحادیه اروپا ) ملکه ویا پادشاه هلند  درامورسیاسی دخالت نمی نماید





بنابراین ورود یک هیات سیاسی هلند به این گردهمایی طبیعی بنظرمی رسد 

ولی حضور همسر پادشاه هلند ( ماکسیما ) دراین گردهمایی بسیار سئوال برانگیز است و شگفت آور تر ازاین ملاقات وی با شیخک قاتل محمد بن سلمان همه کاره  شیخ نشین سعودی بود ( ؟ ! )

از آنجا که سیاست های دولت هلند توسط دولت آنکشور اجرا می گردد این 3 سئوال روی میز قرار می گیرند 

یکم _ همسر پادشاه هلند که الفبای سیاست را نمی داند وغیر ازنقش سمبلیک هیچ مسئولیتی ندارد در این گردهمایی چه می کرده است؟
دوم _ علت ملاقات او با شیخ قاتل بن سلمان ضد زن  چه بوده است ؟

سوم _ درملاقات  ماکسیما با بن سلمان چه مسائلی مورد بررسی قرار گرفته است ؟





اکنس سالامارد  نماینده سازمان ملل درامور قتل های فراقانونی این ملاقات را مورد انتقاد قرارداده است 
واکنش دولت اولیه دولت هلند به این ملاقات سطحی وغیر قابل توجیه می باشد چرا ؟

1 _ خبر گزاری ها گزارش دادند که  " ماکسیما " درحاشیه این گردهمایی درباره " توانمندی زنان " سخن گفته است واین نشان می دهد که نامبرده درمورد سرکوب وتبعیض علیه زنان دردنیا احساس مسئولیت می نماید 

2 _ نگارنده برخلاف نماینده سازمان ملل معتقدم  _  اول اینکه _ اصولا گفتگوی ماکسیما با شیخ قاتل ضد زن یک تصمیم صددرصد غلط بوده است 

 دوم اینکه _ ماکسیما درگفتگوی ازپایه غلط خود با بن سلمان حداقل می بایست درمورد سرکوب وبی حقوقی زنان دراین شیخ نشین عقب افتاده سخن گفته ونسبت به اسارت زنان ملک عبدالله  ( شیخ حاکم سابق )وزندان سایر   دختران شیوخ اعتراض می نمود.
توضیح اینکه زنان درشیخ نشین های عرب وفرقه رجوی  جنس وکالا محسوب شده واز حقوق فردی اجتماعی محروم می باشند 




ولی علت واقعی این ملاقات چه بوده است ؟

امریکا درازای ملیاردها دلار نفتی ازشیخ ها سعی می کند دست خون آلود آنها را شسته ودر قتل وآدمکشی یار ویاور آین شیخ های مرتجع باشد 
از آنجا که سیاست غلط دولت هلند دنباله روی چشم بسته از امریکاست چنین اقدام ناشایستی را می توان درهمین زمینه دسته بندی نمود 

 متاسفانه  دولت هلند سیاست نزدیکی به دولت ترامپ را پیش گرفته ودنباله روی  او گشته است 
همراهی دولت هلند در دسیسه شکست خودرده امریکا درونزئلا با امریکا رانیز درهمین راستا باید دسته بندی نمود

به باور نگارنده دولت ترامپ  یک میکرب سمی وخطر بزرگی برای جهان متمدن به شمار می آید _ لذا کشورهای مستقل باید ازهرگونه نزدیکی وهمسویی بااین دولت ضد حقوق انسانی وتوطئه گر خودداری کنند 




دوم _ آگاهی رسانی به روش رادیو فردا مرکز جنگ روانی

رادیو فردا ازجانب   خبر گزاری رویترز هرروزه چند خبر جعلی وساختگی تولید ومنتشرمی نماید !
کسی ازمسئولین شیاد این رسانه سئول نمی کند چرا به منبع خبر اشاره نمی نماید؟



حال که اوضاع این چنین خر توشیر است بنده هم تصمیم گرفتم با عنوان خبرگزاری رویترز با دونالد ترامپ یک گفتگوی مفصلی انجام دهم این گفتگو انجام  و نتیجه چنین شد 





گفتگوی خودمانی خبر گزاری رویترز  با دونالد ترامپ ( به نقل ازرادیوفردا )

پرسشگر : پرزیدنت باتشکر به گفتگو خوش آمدید 
ترامپ :  من تورا نمی شناسم ولی سئوال کن 

پرسشگر : شما درشعارهای انتخاباتی گفتید  America is First  این یعنی چه ؟
ترامپ : یعنی اینکه ما درجهان اول هستیم 

پرسشگر : شما گفتید برجام بد است _ کجایش وچرا بداست 
ترامپ : من نمی دانم کجایش بداست  بی بی نتان گفت بداست _ حتما بداست 

پرسشگر : شما امضای خودرا پس گرفتید وازبرجام که دولت سابق  امریکا امضا کرده بود خارج شدید _ چرا ؟
ترامپ : دولت اوباما کارهای بدی کرد _ من که نباید ادامه بدهم چون من ترامپ هستم نه اوباما 




پرسشگر : شما ازتربون مجمع عمومی سازمان ملل مردم ایران را " تروریست " خواندید آیا سخن  درستی  بود ؟
ترامپ : من فکرمی کنم مردم ودولت ایران هردو تروریست هستند ومن فرقی بین آنها نمی بینم 

پرسشگر : وخلیج پارس رابانام جعلی خواندید که برخلاف اسناد تاریخ است  _ چرا ؟
ترامپ : عربها پولدار ودست ودل بازند و برای یک کلمه 1 ملیون دلار می دهند ومنهم با دلار میانه خوبی دارم 

پرسشگر : شما تحریم های قدیمی ایران  راتمدید وتحریم جدید هم اضافه کردید واین یعنی چه ؟
ترامپ : یعنی یا توافق جدید ویا فشار حداکثری 

پرسشگر : دیوار کشیدن درمرز مکزیک چه شد "
ترامپ :می سازم دیر نشده اگر با نخ بافتنی های ملینا  هم که شده بالاخره من این دیوار را خواهم ساخت 




پرسشگر : چرا شما اینهمه دروغ می گویی 12000 تا حالا ؟
ترامپ : ولی آمار شما دقیق نیست ها دقیقا 11670 عدد واین  در سیاست طبیعی است 


پرسشگر : تاکنون نزدیک به 50 نفرازدولت شما یا کنار گذاشته شدند ویا اخراج علت این همه جابجایی چیست ؟
ترامپ : من ازاول باهمه شرط کردم هرکس" توئیت "های من را" رتوئیت نکند "اخراج می شود


پرسشگر : شما چرا بولتون گرگ بی دندان بااین همه سابقه جنگ طلبی را مشاور خود کردید ؟
ترامپ : من نمی دانم چرا باید؟ ازبی بی نتان و " آی پک " سئوال کنید 



پرسشگر : آیا این جان بولتون جنگ طلب برای امنیت امریکا وجهان خطرناک نیست ؟
ترامپ : جان به جنگ مخصوصا  بازی جنگ ستارگان خیلی علاقه دارد وزیاد بازی می کند ومن فکر می کنم جدی می گیرد

پرسشگر : این خلق وخوی میل به  جنگ ودرندگی خویی جان بولتون ازکجا می آید ؟

ترامپ : فکرمی کنم مقداری هم علف  مصرف می کند چون یک نصفه شب بمن زندگ زدوگفت : دونی یک نقشه خوبی بفکررسید _ پرسیئم چیه جان ؟ گفت : فردا یا یک روز دیگر کاخ سپید را خالی  کن وبعد دستور حمله به هوایی  کوتاه ومحدود به آنجا راصادر کن _ بعدش هم می اندازیم گردن حکومت ایران !

پرسشگر :  وشما روی  پیشنهادات او فکرهم می کنی ؟
ترامپ : نه معلومه که نه _ چون اگر توجه می کردم اکنون ارتش امریکا در 7 نقطه جهان مشغول جنگ بود



پرسشگر : بولتون بدنام است وهمه ازاوبدشان می آیند چرا اورا کنار نمی گذارید ؟
ترامپ : تاحالاا چند بار خواستم برونش کنم ولی از بی بی نتان و آی پک نامه آورده که فعلا بیرونش نکن وفقط حقله قلاده اش را محکم کن وبه او پوزه بند بزن _ بگذار کمی هم واق واق کند کسی اورا جدی نمی گیرد 

پرسشگر : ماجرای سه بار ملاقات شما با کیم یونگ اون چیه ؟ فکر می کنی سرانجام  نتیجه خواهد داشت ؟
ترامپ : فکر نمی کنم _ این برنامه بخشی از تبلیغات کمپین است _ می دانی من تاحالا نتوانستم   برای انتخابات بعدی وایستادن در مقابل رقبا برای خودم امتیازی کسب کنم وبه همین دلیل به دنبال " پروژه کیم " رفتم 

پرسشگر : ماجرای شماره تلفن شما به سفارت سوئیس درتهران به کجارسید ؟
ترامپ : تا حالا خبری نشده ولی فکر می کنم سیستم ارتباطی آنها کمی اشکال دارد وارتباط برقرار نمیگردد

پرسشگر : رابطه شما باعرب ها ومخصوصا بن سلمان درچه جهت وبه کدام دلیل است ؟
ترامپ : عربها اگرچه ازمخ راحت هستند وندارند ولیکن درست مثل گاوهای هولن اشتاین شیر ( دلار نفتی ) تولید می کنند وما باید تا می توانیم  " شیراینها را بدوشیم "

پرسشگر : دلیل فروش این همه اسلحه به این  عرب های  چولمنگ  های بی هوش وبی سواد وکودن چیست ؟

ترامپ : اسلحه هارا اینها فقط  نگاه می کنند  وذخیرم می کنند_ ولی اسلحه تنها نیست مابرای انباار کردن اسلحه درانبارهای آنها هم دلار می گیریم چون خودمان از آنها مراقبت می کنیم 

پرسشگر : شما به دروغ گفتید قصد حمله به اهدافی درداخل ایران داشتید ولی 15 دقیقه قبل پشیمان شدید !

ترامپ : من دروغ زیاد گفته ومی گویم _ ما اصلا هیچ طرحی برای حمله  حتی بصورت محدود هم روی میزنداریم 

پرسشگر : شما یک سال است هم تهدید وتحریم می کنید وهم با گردن کج تقاضای ملاقات وگفتگو _ یعنی چه ؟

ترامپ : این سیاست را من خودم اختراع وثبت نمودم وبه آن می گویم راهکار "  یا سماق و یا چماق "

پرسشگر : شما  تقاضای ملاقات با آقای خامنه رامظرح کردید _ بفرض موافقت شد شما به ایشان چه خواهید گفت ؟
ترامپ : یک پیشنهاد سخاوتمندانه برای ایشان دارم  _ کارخانجات ساخت موشک  را تعطیل کند  و درعوض ما به آنها ده کارخانه ساخت  پوشک " رایگان خواهیم داد !

پرسشگر : شما ادعا کردید پهباد گرانقیمت وبزرگ شما  ( گلوبال هاوک ) غیرقابل رهگیری وشناسای دارید چرا این ادعا غلط ازآب درآمد و این " جارو برقی اطلاعات شما سرنگون شد ؟
ترامپ  : ما مشغول تحقیق هستیم  احتمال می دهم دچار اشکال فنی شده وخودش " خودکشی " کرده باشد !

پرسشگر : شما بخشی ازنیروهای نظامی ایران را درلیست تروریستی قراردادید واین یعنی چه ؟
ترامپ : هیچوقت  بدنبال معنا کردن کارهای من نباشد چرا چون من " ترامپ " هستم وهمین بس است 

پرسشگر : شما آقایان خامنه ای وظریف را تحریم کردید واین چه معنادارد باتوجه به اینکه اطلاعات دیگری درباره این تحریم ها ارائه نکردید ؟

ترامپ : من اصولا ازتحریم کردن وسند امضا شده رانشان دادن خیلی خیلی خوشم می آید _ حالا بادلیل وبی دلیل بودن آن اصلا مهم نیست _ بمن می گویند : دونالد تحریمی _ شاید من روزی همه مردم جهان وامریکا راهم تحریم کنم _ کسی نباید تعجب کند " من عقده تحریم " دارم ویادم هست بچه که بودم بابام هرهفته من را تحریم " می کرد آنهم با تنبیه و تهدید "
وما روش خاص خودرا داریم  " اول تحریم   وبعد تحقیق می  کنیم " !

پرسشگر : آیا امریکا  روزی شما با ایران وارد درگیری نظامی می گردد ؟
ترامپ : من که یک سال بیشتر رئیس جمهور نیستم واین مدت پاسخ حتما " نه " است ولی رئیس جمهور بعد را نمی دانم 

پرسشگر : با تشکر ازفرصتی که برای گفتگو فراهم کردید 
ترامپ : من باتو گفتگو کردم ها ولی بازهم تکرار کنم " اصلا تورا نمی شناسم "

گزارشگر رویترز بعد ازپایان گفتگو با خود زمزمه کرد : چه دنیای خرتو شیری ؟ پشه شده سلطان جنگل !

سوم _ سخنان مسخره و خنده داررضا پهلوی دریک جمع خانوادگی

درانتها زنگ تفریح

اخیرا یک سخن پراکنی مسخره وخنده دار درجامعه مجازی منتشر شده که ایشان دریک اجتماع کوچک امریکایی / ایرانی سخن رانی کرده است _ این سخنرانی بسیار طنز آلود ومسخره وخنده دار است / نامبرده دراین سخن پراکنی  حدود 80 درصد از واژه ها واصطلاهات  انگلیسی و30 درصد پارسی استفاده کرده است ! 
این نمایش مسخره بخوبی نشان می دهد رضا پهلوی در جمعی  بی سواد ونادان شامل اعضای خانواده ودوستان امریکایی /ایرانی خود بوده است 
مسائل مطرح شده دراین سخنرانی توسط رضا پهلوی  آنقدر بی ارزش ومسخره هستند که نیازی به بررسی آن نیست 
ولی دراینجا لازم است به یک نکته مهم اشاره کنم وآن این است که تمامی اعضای خانواده رضا پهلوی شامل همسر وسه دخترش همگی بی سواد هستند ونه تنها زبان پارسی آنها درحد صفر است بلکه تمامی اعضای این خانواده ازبی سوادی وعدم موفقیت در طول چند دهه زندگی درامریکا رنج می برند 
من به رضا پهلوی پیشنهاد می کنم بطور خانوادگی به کلاس فراگیری زبان پارسی درکلاس پیش دبستانی شرکت کنند 


سخنان مسخره رضا پهلوی دراین دنبالک >>>>
رضا پهلوی درکجا وبه چه زبانی سخن می گوید !


ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2019/07/04

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا