![]() |
&&&&&&&&&&
دنیای شگفتی است _ دیگر کسی از_جنگ _ کشتار _ ترور شگفت زده نمی گردد _ ازآشیانه های مخفی بیرون شدگان به آسانی سرمی برند وتاریح را تخریب می نمایند _ چرخ سرمایه برخون وجنون همچنان می چرخد_ دیدن گرسنگان _ جنگ زدگان _ کودکان کار وجنگ کار هرروزه شده است _ ملیونها بی خانمان وجنگ زده در آستانه مرگ اند _ مستبدان درلباس دین وایدئولوژی با آسوده خیالی فرمان می رانند _ درچنین دنیایی نباید سکوت کرد _ باید نور برافروخت حتی درحد یک کرم شب تاب _ هرمز نیک آئین /2015
![]() |
به یاد هنر مند برجسته موسیقی ملی ایران استاد حسن صبا
هرمز نیک آئین
2021/05/27
ایستگاه 609
خشکی سرزمینی آینده مردم ومیهن مارا تهدید می کند _ هشیار باشیم
خشکی وبی آبی و پایان شده نزدیک ما
باشماهستم _ همه قدرت مداران
با وزیر وبا وکیل وباهمه شمشیر داران
می رسید ازراه جانکاهی نفس گیر
می کشد ازدم تمام زنده ها را
چاک خورده این زمین سبز وخندان
تیر ها برچله ها شد سوی ایران
گرنه پندارید دشمن خانگی است
خشکی و بی آبی و فرسودگی است
این زمین دیر پا ویران شود
بی نفس ها هرکجا جانها رها
####>>> پیام به پیام نیوش می رسد همچون هوا از روزن دیوار <<<####
پیش نوشت
هرکسی از مردم خود دورشد
بی تپش گردد همانند جسد
اسماعیل خویی درهشتاد واندی سالگی در نهایت خشکی وبی برگی وجوانه زدن درگذشت ( 1317/1400 )
درمورد این شاعر نه چندان موفق دروغ بسیار نوشته اند و مبالغه بسیار نموده اند _ بربام گردباد ( 1349) نخستین کتابی بود که ازاو بدستم رسید وخواندم _ سروده هایش دلچسب وجذاب و باارزش نبودند و لذا اورا از آن پس دنبال نکردم
خویی را هرگز نمی توان در میان سرایندگان موفق دهه چهل وبعد ازنیما چون شاملو / اخوان / نادرپور / کسرایی / رحمانی / ابراهیمی/ ابتهاج / شفیعی کدکنی / بابا چاهی وو جای داد به باورمن او درشمار سرایندگان درجه 3 علاقمندان به ادبیات بود وبه معنی اخص کلمه شاعر نبود _ تلاش پژوهشی هم نداشت و فقط چند تک ترانه _ سروده حاصل کار وی قبل از سال 1979 درایران بوده است
در غربت نشینی همه اندک جوشش های گاهگداری اوهم خشکید وتعدادی شعار تحت نام شعر ردیف کرده است که اصولا ارزش شعری ندارند / معمولا شاعرها اگر نخوانند ونیاموزند واز میهن هم دورباشند عقیم وبی برگ وبار می گردند
در ویکی پیدیا احتمالا دخترش صبا که بصورت فکاهه ادعا شاعری هم کرده است ( ؟ ! ) عنوان های قلابی ودروغی چون غزلسرایی _ نویسندگی _ مترجمی هم به نام پدرش چسبانده که همگی جعلی وساختگی ودروغین هستند
اسماعیل خویی را در معروف ترین گردهمایی نویسندگان وشاعران معروف به شب های گوته ( دوشب ) راه ندادند چون نه شاعر بود ونه تلاشگر فرهنگی .
اگرچه درشکل گیری کانون نویسندگان ایران نام اسماعیل خویی هم وجود دارد ولی گویا ایشان یا آبدارچی ویا عضو رزرو بوده است چراکه بنا برپژوهش نگارنده درهیچیک ازگردهمایی های اندک هموندان کانون شرکت ننموده است ( ؟ ) دردوشب شهرخوانی گردهمایی انجمن فرهنگی گوته هم ایشان را راه نداده اند ومهم ترازاین نام اسماعیل خویی درمیان امضا کنندگان بیانیه 134 نفر اهالی شهر ادب واندبشه تحت عنوان " ما نویسنده هستیم " هم وجود ندارد ودرنتیجه عضویت ایشان درکانون واقعیت عینی ندارد
صبا خوبی با بی شرمی ودروغگویی یک شیاد پدر خودرا "فیلسوف " هم لقب داده است ( ؟ ! ) این جوان احمق ویکی پیدیا نویس نه می داند شعر وغزل چیست ونه فلسفه با این همه چندین لقب دروغ به پدر خود چسبانده است !؟
نمونه ای از نثر تکه تکه شده وبی معنا ومحتوای اسماعیل خویی که بعنوان شعر قالب کرده است :
جنوب شهررا
باران ویران خواهد کرد
ومن شگفتا غمگین نمی شوم !
نگاه کن
تمام اندوهش راابر درفضای باران پاشیده است. ( غلط ) >>>>
( ابر تمام اندوهش را در فضای باران پاشیده است _صحیح)
ومن عاشق اندوه بوده ام
>>>> ( در اینجا عاشق اندوه است ؟ _ شاعر به جفنگ آید )
نگه می کنم اما
ازاین تماشا غمگین نمی شوم
( از تماشای اندوه دیگران غمگین نمی گردد ؟ _ چپ و پرت وپلا گویی )
نگاه می کنم اما به غیر ابر نمی بینم
که می سراید
اندوهش را
نه
سقوط غم راباید درخود جشن بگیرم
نگاه می کنم اما بغیر ابر نمی بینم
که می سراید خشم شیانه خودرا
ومی نوازد درآذرخش رگ های من
سرود سرکش بیدار تازیانه خودرا
سقوط عاطفه های لطیف را درخود باید ( ؟ ! )
این جمله وتعبیر کلا بی معنا و غلط است وخود خویی هم نمی داند چه سرهم کرده است (!) ....
خویی قبل ازمرگ خود برای خود "بنیاد " خویی را درامریکا برپاکرده است ! ( افتابه لگن هفت دست / شام ونهار هیچ)
البته علاوم برخویی برخی چپ های بی سواد چنین پرت وپلا تحت عنوان شعر وغزل از خود بیرون می دهند! ؟
درطیف چپ شاعران بزرگی چون "سیاوش کسرایی " را بعنوان افتخار درلیست بزرگان ادب وهنروجود دارند
خسرو گلسرخی "چپ امام حسینی " هم چند شعر قوی وزیبا سروده است
فرقه رجوی واسماعیل خویی
پس ازبیرون آمدن اسماعیل خویی ( سال63 ) فرقه رجوی چندین تلاش نافرجام رادنبال کرد تا شاید بتواند اسماعیل خویی را دردام خود بیندازد ولیکن همه این تلاش ووگردن کج کردن ها بجایی نرسید وخویی به آنها گفت درمواقعی که خود به نتیجه برسم ازشما حمایت می کنم ولی هرگز به شما نخواهم پیوست واین یکی ازخردمندانه ترین تصمیمات زندگی اسماعیل خویی بوده است .
شاعر کیست وترکیب عقیده واحساس کدام است ؟
شاعر به اندیشمندی گفته می شود که با کوله باری ازواژه های ناب درنهایت شوق وشور و احساس بتواند آن واژه های زیبا را دریک چیدمان آهنگین درچهارچوب قوائدی ویژه درکنار هم قراردهد .
عقیده وبرداشت وجهان بینی چیست ؟
عقیده وجهان بینی به دانش اکتسابی هرفرد اهل تفکر واندیشه ورزی می گویند _ طبیعی است اگر هراندیشه ورزی تصمیم بگیرد تنها درقالب ایدئولوژی خود بنویسد ویا بسراید بی شک دنیای سرایش او محدود و ایدئولوژیک می گردد و بهمین دلیل دنیای واژه ها وتعبیر او محدود و مشخص وثابت خواهند شد >>> دونمونه شاعر ایدئولوژیک وسرانجام آنها
1 _ سیاوش کسرایی ( عضو ویا هوادار حزب توده )
سیاوش کسرایی گرچه در جبهه چپ قرارداشته ولیکن این تعلق خاطر توام با ایران دوستی و وتسلط بر تاریخ وفرهنگ ایران زمین بوده است _ حزب وابسطه و چپ توده نیر هیچگاه درعملکرده های خود پای ازچهارچوب ایدئولوژی مارکسیسم / لنینیسم ننهاده است .
وبهمین دلیل است که کسرایی شهر زیبا وبلند " آرش کمانگیر " را می سراید که جزو ماندگار ترین اشعار حماسی درزبان پارسی است سیاوش کسرایی درسال 1305 درایران ( اصفهان ) بدنیا آمده ودرسال 1374 دراتریش فوت نموده است _ از زنده یاد سیاوش کسرایی بیش از از 100 شعر وغزل زیبا بجای مانده است .
2 _ سعید سلطانپور ( عضو ویا هوادار چریک های فدایی اقلیت )
سلطانپور درسال 1319 درسبزوار بدنیا آمده ومتاسفانه درسال 1360( 31 خرداد ) درزندان اوین اعدام گردیده است
اتهام های سعید سلطانپور همکاری با گروه ها چپ ازجمله فدائیان اقلیت بوده است که ازسال 58 به همکاری با گروهک های تروریستی وتجزیه طلب کرد در رخدادهای تلخ کردستان شرکت داشته است
متاسفانه در سال های 60 و61 درشرایط جنگ وتروریسم فرقه رجوی _ چریک اقلیت _ اتحادیه کمونیست ها _ تعدادی از هواداران این دوگروهک دستگیر شده در یک روند قضایی غیر شفاف وعادلانه اعدام گردیده اند واین درحالی است که هیچ سند ومدرکی مبنی بر شرکت سعید سلطانپور درعملیات تروریستی درکردستان وجود ندارد واصولا بعبد است یک فرد اهل شعر وادب وفرهنگ اسلحه بدست بگیرد وافراد هم میهن خودرا به قتل برساند .
اگرچه سعید سلطانپور در سن چوانی ( 40 سالگی ) به قتل رسید وفرصت شکوفایی تا شعارهای خودرا کامل نماید ولیکن اندک اشعاری که ازایشان مانده بخوبی نشان می دهد که دستی درسرایش ایدئولوژیک چپ ( شعاریسم ) داشته است _ اگرچه اینگونه تراوشات ذهنی دارای تاریخ مصرف می باشند واصولا شعر به حساب نمی آیند
گلوله ای دردهان
گلوله ای درچشم
درتکه های یخ
درپزشک قانونی
درمتینگ هفده بهمن
درانبوه هواداران ومردم
درمیان پلاکارد ها وشعارها
درگردش تفنگداران جمهوری وگله پاسداران اوباش
درقرق چماق وزنجیر ونانچیکو
درصدای شلیک های ترس
دشنام های جنون
ودرمیان پلا کارد ها
انقلاب !؟
&&&&&&&&&
تنها عکس منتشر شده وموجود از رکسانا صبا نوه زنده یاد استاد ابولحسن صبا ( دوران جوانی )
زندگی شخصی اسماعیل خویی
اسماعیل خویی درسومین ازدواج خود با رکسانا صبا نوه استاد ابولحسن صبا ازدواج کرده که نتیجه این پیوند دودختر است بنام های صحابه و صبا خویی
اسماعیل خویی نه شاعر بود ونه گذشته ای مبارزاتی داشت
خویی یک چپ ورشکسته متوهم وعقیم ونازا بود که از گذشته خود شرمسار بود ولذا تلاش می کرد با سرهم کردن تکه نثر های " باادبیات براندازی شاید بتواند خودرا یک سرنگونی طلب جا بزند
خویی با استفاده از رانت حکومت پهلوی به انگلیس منتقل گردید وچند سالی درآنجا تحصیل کرد وپس ازبازگشت همکار ساواک مرکز پژوهشی دانشگاه بود واصولا سیاسی نبود
صبا خویی سالها یکی ازمزدوران صهیونیسم جهانی و همکار قدیمی شبکه همجنسگرایان وگلوبالیست ها ( من وتو ) بوده که درسال 2020 ازاین مرکز فساد وفحشی بعلت تعرض ودست درازی جنسی مکرر جدا گردیده است
کتاب خاطرات صبا خویی به علل نامعلوم به دست یکی ازکارکنان سابق من وتو افتاده است
&&&&&&&
&&&&&&&
طبق مستندات افشاشده این دفترچه خاطرات اسماعیل خویی مادر صبا ( رکسانا صبا ) رادرخانه زندان ومورد ضرب وشتم قرار می داده است که صبا درکودکی شاهد این روش ضد انسانی پدر خو.د بوده است و طبیعی است علل جدایی اسماعیل خویی ورکسانا صبا همین اقدامات ضد انسانی پدر صبا بوده است ( نگارنده قبلا بصورت خلاصه از این خاطرات آگاه شده واطلاع رسانی هم نموده ام )
اسماعیل خویی درسال 1363 ازایران خارج شده وصبا خویی ومادرش را ترکرده است _ صبا خویی در سال 2002 به انگلیس وارد شده است / طی این مدت یک بار رکسانا صبا فرزند خودرا ملاقات نموده واز سرانجام رکسانا خبری دردست نیست
اگر دراینترنت جستجو کنید تنها یک عکس دوران جوانی رکسانا وجود دارد _ عکسی که اینجانب ازضبا ومادر او دراختیار دارم بسیار نایاب است وتوسط همان کارمند " من وتو " دراختیار اینجاب قرار گرفته ومنتشرگردیده است .
زندگی نامه صبا خویی یکی ازفرزندان اسماعیل
حاصل زندگی مشترک وازهم پاشیده اسماعیل خویی با همسرنخست سه فرزند به نام های _ سرابه _ آتوسا وهومن بوده است که به غیر از صبا ازسه فرزند دیگر اطلاعی دردست نیست ( هومن درلندن خود کشی کرده است )
اسماعیل خویی گرچه درزندگی با سه نفر ازدواج کرده است ولی ازهمه آنها جدا گردیده و چند دهه آخر زندگی خودر بصورت مجردی درکنار صبا درلندن گذرانده است !
صبا خویی همجنسگرا واز کارکنان قدیمی شبکه صهیونیستی من وتو وکلفت وخدمتگزار مرجان عباسی همجنسگرا بوده است
صبا خویی عضو مافیای خروج وقاچاق فیلم های تلویزیون ملی از ایران وهم چنین آرشیو قدیمی مجلات ایران ازکتابخانه ملی است که درزمان مسئولین عزت ضرغامی واحمدی نژاد این قاچاق وسرقت انجام گرفته وهزاران ساعت برنامه وصدها جلد نشریات آرشیو ازصدا وسیما ومرکز آرشیو نشریات ربوده شده وبه شبکه صهیونیستی من وتو منتقل گردیده است وبرنامه تونل زمان با همین آرشیو های سرقتی توسط پانته آ مدیری اجرا می گردیده است .
صبا خویی بی سواد عن چوچک ادعای شاعری هم دارد وبا کمک پدر پرت وپلا گوی خود کتاب کرچکی بنام " یارای ماندن " درانگلیس منتشر کرده است _ سواد صبا خویی در حد خواندن ونوشتن است وودر خوش بینانه ترین شکل دیپلمه می باشد
ازتاسیس شبکه من وتو تا این تاریخ حدود 50 نفر ازکارکنان زن ومرد آن ازاین مرکز فساد وفحشا وهمجنسگرایی گریخته اند
نام برخی از آنها >> منصوره حسینی _ پانته آ مدیری _ طناز خامه _ بیتا سحرخیر _ صبا خویی _ ساناز قاضی زاده _ شبنم رئیسی_ شیدا رئیسی _ آزاده سلیمی _ آمنه حسینی _ شیدا هوشبندی ووو
چرا صبا خویی این همه درباره اسماعیل خویی دروغ می گوید وداستان سرایی می کند ؟
گفتگوی سراسر دروغ صبا خویی با عبدی مدیا
به دنبال این نوشته روشنگرایانه درمورد اسماعیل خویی صبا خویی تلاش بسیار نمود تا به نوعی براین واقعیات بهرقیمت تاثیر بگذارد و چنین شد که با پرداخت مبلغ کلانی به عبدی مدیا با زن ناشناسی بنام " ماه منیر " گفتگویی سراسر دروغ وهمراه با مغلطه وداستان سرایی های تخیلی مبادرت کرده است
فهرست دروغ هاوداستان سرایی های صباخویی
1_ پدر من تحت تعقیب ساواک بوده وساواک مانع تدریس ایشان دردانشگاه گردیده است !؟
2 _ بعد از اعدام سعید سلطانپور چند نفر نظامی به خانه ما برای دستگیری پدر وارد شده وخانه را بهم ریختند !
3 _ پدر من سه سال درایران مخفیانه زندگی کرده است ( 57/60 ) وبعد بوسیله قاچاقچی به پاکستان فرار کرده است واز آنجا دوستان او ایشان رابه ایتالیا برده اند_ درایتالیا او بایک زن ایتالیایی بنام فرانکا ازدواح کرده که او هم مادر من است !؟
4 _ به نظرم برادر من هومن خویی را حکومت اسلامی کشته است (؟ ) ولی پلیس انگلیس ادعا می کند که هومن خود کشی کرده است !؟
5 _ ماه منیر شیاد که غرق پوند های بنیاد خویی قرارگرفته چندین تیتر وعنوان قلابی برای صباخویی سرهم کرده که همگی قلابی ودروغ می باشند
6 _ صبا خویی ادعا کرد حکومت می خواست پدراو را درلندن ترور نماید !
7 _ صبا خویی دریک ادعای جنگ ستارگانی ادعا کرد :اسماعیل خویی کاندیدای جایزه صلح نوبل بوده است ( ؟ ! )
دروغ های باند اسماعیل خویی درمورد دفترهای شعراین موجود عقیم
ماه منیر شیاد ادعا می کند خویی 70 کتاب شعر منتشر کرده است !
طبق مستندات ویکی پیدیا کل دفترهای شعارهای اسماعیل خویی 30 دفتراست ( ازمشهد تا لندن )که البته نمی توان نام دفتر براین شعارهای چپ اسکل شده وعقیم نماد ! دار ودسته خویی این دفترها رابه 83 دفتر درتوهم خویش ارتقا داده اند
8 _صبا ادعا کرد : اسماعیل خویی بصورت غیر مستقیم (! ) شاگرد کارل پوپر بوده است !؟
(1949_1994)
9 _ قراراست مجسمه اسماعیل خویی درمیدان سرخ لندن نصب گردد ( ؟!)
یک زن شیاد دیگر به نام روناک هم با ادعای شاعری وارد اتاق می شود که با وقاحت وبی شرمی تعداد کتاب های شعر خویی را بیش از83 دفتر ادعا می نماید وادامه می دهد که خویی دوست داشت 100 دفتر شعر منتشر کند (؟! )
صبا خویی با رد ادعاهای بالا گفت اسماعیل خویی تنها 81 دفتر شعر منتشر کرده است !
این چرند بافی ها وتضادهای آماری به روشنی نشان می دهند که همه این آمارها قلابی ودروغ می باشند _ خویی یگ وزیر شعار بود واز شاعری هیچ نمی دانست
نوشتن در مورد ادعا ها وداستان سرایی های مهدی 313 گونه صبا خویی نیاز به فرصت بیشتری دارد که شاید درفرصتی در صفحه نقد خود را منتشرخواهم نمود_ صبای شیاد پول هایت را خرج ماه منیر و روناک قلابی نکن
جمشید برزگر یکی ازهواداران خجالتی فرقه رجوی درحالیکه حالت عادی نداشت وازپای منقل بلند شده بود گیج ومنگ با دستمال یزدی وارد اتاق شده با پاچه خواری ودروغهای گهکشانی خویی عقیم را یگ پدیده استثنایی وفرا تراز همه شاعران ایران نامید (؟! )
طبق آمار خوانندگان این دفتر این متن نوشته کامل ترین وبی طرفانه ترین نقد مورد توجه درباره اسماعیل خویی می باشد
تعداد خوانندگان این نقد پژوهشی تا تاریخ 2022/01/14 ( 83784 خواننده)
چرا زنان ازشبکه " من وتو " فرار کرده ومی کنند ؟
اگرچه نگارنده قبلا دراین مورد بطورکامل آگاهی رسانی کرده او ولی دلایل این فرارها بطور خلاصه چنین هستند
1 - دست درازی وتجاوز به زنان ( طناز خامه وو )
2 _ کاشت دوربین مدار بسته درهمه ساختمان من وتو حتی توالت ها واتاق های خصوصی وتهیه فیلم وعکس برای زمان های مورد نیاز ( اخراج واعتراض ) اینها به فائقه آتشین سالخورده هم رحم نکردند!
3 _ دیکتاتوری مرجان وکیوان عباسی همجنسگرا
4 _ بهم پاشاندن زندگی چندین زن وشوهر
5 _ ایجاد رعب ووحشت درمیان کارکنان توسط افرادی چون سالومه سید نیا و ندا جناب جاسوسان مرجان عباسی
5 _ اصرار به تجرد گرایی و شرکت درکلاس های آموزش همجنسگرایی توسط آموزگار همجنسگرایی میترا بابک
6 _ آگاهی رسانی منتقدان این شبکه صهیونیستی
7 _ اصرار و.تشویق زنان جهت پیوستن به سایت پرونوی خانواده عباسی ( هاستلر تی وی )
بهرروی یک باردیگر به خانواده ها هشدار می دهم
از استخدام فرزندان خود دراین مرکز فساد وفحشا وهمجنسگرایی تا می توانید جلوگیری نمائید
برای تحقیق می توانید از کارکنان گریخته ازاین شبکه که دربالا نام بردم سئوال نمائید
هرمزنیک آئین
2021/05/27
بیرون از متن
معرفی یک بی هنر بی سواد امریکایی صد دلاری >> شادی امینی
هرمز نیک آئین
2021/05/34
ایستگاه 608
بدنبال بخش نحست بررسی ونقد تئوری " غیبت وظهور " قرار براین بود که بخش دوم رابه شناخت باند مخرب زنبیل به دستان 313 یعنی هاله نور _ شیاد علی اکبر رائفی پور و روضه خوان دروغگو ودغلکار علیرضا پناهیان اختصاص دهم ولی هرچه فکر کردم ارزش فکر ونوشتن وصرف وقت بسیار ارزشمند است ونباید درپای این فسبل های عهد دایناسورها تلف گردد .
ازسویی دیگر تلاش های بنده جهت گفتگو با پدیده هزاره سوم ( بقول فاطی خانم ) خوشوقتانه به نتیجه رسید وهاله نور سازمان ملل پذیرفت که با بنده تحت شرایط سختی در پارکینگ خانه اش ( محل ملاقات 20 نفره ) گفتگو نماید _ به این بگو مگوی دوستانه توجه کنیم .
پرسشگر : جناب اجمدی نژاد سپاس ازشما که با این همه مسئولیت حاظر به گفتگو با اینجانب شدید
ماموت : اللهم فرج از قزوین نشد کرج و مستشهدین بین بدیک
منهم ازشماممنونم که به بنده فرصت می دهید تا درمورد ایران وجهان گفتگوکنم
پرسشگر : مهندس بفرمائید که این دعایی که همیشه درابتدا می خوانید چه معنایی دارد ؟
ماموت : این دعای فرج است وبر هر منتظری واجب است برای ظهور آقا روزی سه بار بخواند و آقا این هارا می شنود
پرسشگر : این اقا که می فرمائید حدودا درکجا هستند ؟
ما موت : درچاه ولی کدام چاه ودرکجا موضوعی کاملا سری است چون اقا دشمن زیاد دارند ونباید این راه فاش گردد
پرسشگر : چگونه ممکن است یکنفر از 4 سالگی به مدت بیش از1000 سال درچاهی بی نشان زندگی کند ؟
ماموت : چون شما شیعه نیستید این رافهم نمی کنید که اولا : هرچه " الله " اراده کند شدنی است ازجمله زندگی مهدی ( بع ) درته چاه _ دوما _ مگر من ازشما می پرسم عیسی مسیح کجاست وچگونه زندگی می کند ؟
پرسشگر : البته افسانه رفتن عیسی به آسمان وبازگشت او یک افسانه دینی است وتنها اندگی ازمسیحیان همچنان این قصه را باور دارند
ماموت : البته اینطوری نیست امروزه همه مردم جهان تشنه عدالت هستند و عیسی هم ازیاران مهدی( بع ) است واینها باهم می آیند
پرسشگر : ولی طرفداران بازگشت عیسی مدعی هستند که او برای تشکیل پادشاهی صلح جهانی ممکن است بازگردد ولی مهدی 313 رابا هدف دیگری تعریف می کنند
ماموت : اینها اشتباه می کنند عیسی هم اکنون درهمسایگی امام موعود 313 زندگی وتحت آموزش قرار دارد و با هوگو چاورز دوتن ازیاران امام زمان هستند
&&&&&&&
محمود احمدی نژاد _ بقایی _ مشایی وجوانفکر_ رائفی پور _ پناهیان وعباسی رابه جزیره کومودو منتقل ودر طبیعت رها سازید
&&&&&&&
پرسشگر : بقرمائید تعریف شما از آمدن بهار وانسان کامل که مرتب تکرار می کنید چیست ؟
ماموت : بهار یعنی ظهور امام ( بع ) وانسان کامل هم به کسانی گفته می شود که به امام زمان اعتقاد کامل دارند و جزو یاران وهوادارن ولشگر امام بحساب می آیند
پرسشگر: بقرمائید نیروهای امام مهدی دقیقا چند نفرهستند ؟
ماموت : البته این هم جزواسرار اللهی است وکسی نمی داند ولی می تواند ترکیبی از 313 باشد حالا یا نفر ویا هزار ویا ملیون ویا ترلیون.....
پرسشگر : این لشگر چگونه ودرکجا ست وچکار می کند ؟
ماموت : البته پاسخ طبق نظر امام این است که من دراین مورد حرفی نزنم ولی من اشاره می کنم این لشگر کیلومتر ها زیر خاک کره زمین ازدریا تاخشکی زندگی می کنند ومشغول تمرین برای زمان ظهور هستند
پرسشگر : آنها چه سلاح هایی دراختیار دارند ؟
ماموت : همه نوع اسلحه از تیروکمان گنجشگ زن تا شمشیر وسپرهای به روز شده الکترونیک و تفنگ برنو وام 1 تا اسب های قوق هیکل تا چاقوودشنه ونیزه وخنجر _ تازگی امید ازیاران جدید امام ازقول رائفی نقل می کرد که مهندسان چاهواره" یوفو " هم ساخته اند _ ذوالفقار و پارازیت انداز ( پاداسکای ) از دیگر سلاح های ساخت کارخانه امام است که کارآیی خودرا درپائین کشیدن هواپیمای مسافری اوکراین توسط برادر رائفی ومصاف نشان دادند .
پرسشگر : ولی بااین اسلحه های قدیمی قرار است مهدی 313 چه کاری را وباچه هدفی انجام دهد ؟
ماموت : البته این سلاح ها همه درکارخانه زیرزمین امام همگی به روز شده اند مثلا ازتفنگ برنو رگبار گلوله بیرون می آید و سنگ های گنجشک زن هم آهنی ونوک تیز گردیده اند _ نیزه های قاره پیما و شمشیر های نامرعی وسپرهای آئرو دینامیک ازدیگر پیشرفت های اینگونه سلاح ها هستند
پرسشگر : وهدف مهدی 313 ازظهور چیست ؟
ماموت : امام دوهدف اصلی وچند هدف فرعی را درنظردارد _ هدف های اصلی گرفتن انتقام از سه خلیفه اول مسلمین است که در گردهمایی " سقیفه بنی ساعده " به علی رای ندادند _ دوم اینکه _ ساختن انسان کامل از عربها با چوب وفلک در آن نواحی بخاطر اینکه به خاندان علی پشت نمودند _ اهداف فردی هم دارند که من فعلا اجازه ندارم درمورد آنها صخبت کنم
پرسشگر : بیش از 1000 سال است شمامنتظران نوید می دهید امام به زودی ظهور می کند ولی خبری نیست ومرتب آنرا به عقب می اندازید _ علت چیست ؟
&&&&&&&
ماموت : من دائم با ایشان در ارتباط هستم _ دلایل بسیار دارد این عقب افتادن ها _ ازجنگ جهانی اول ودوم تا همه گیری ویروس کرونا _ اخیرا هم درکارخانه امام مشغول ساختن واکسن کرونا هستند وچند نوع آزمایشی ازجمله شیاف روغن بنفشه _ روغن کل محمدی _ عنبر نسا _ کو شتر 1 و2 و3 ( شاش شتر ) هم ساخته اند که توسط پزشک مخصوص ایشان عباس موسویان به بازار عرضه شده است _ بهرصورت سرایشان شلوغ است ولذا ظهور را فعلا تا اطلاع بعدی بعقب انداخته اند
پرسشگر : این ماجرای ماهی 45 هزار تومان به مردم چه بود وچرا هیچ اثری درزندگی آن ها نداشت ؟
ماموت : اجازه بدهید ماجرا را از اول اول تعریف کنم _ درسفرهای استانی که ما داشتیم مردم گلایه مند بودند ومی گفتند این در آمدهای ما برکت ندارد می آید وزود هم می رود شما کاری بکن که مقداری اش هم برای ما بماند _ منهم بقایی رافرستادم پیش امام ( بع ) تا گلایه مردم را مطرح کند _ امام به بقایی گفت : باشد من کاری خواهم کرد ودستور داد تا ازخزانه موعود ماهیانه 45 هزار تومان به همه مردم ایران بدون استثنا پرداخت کنیم ولی ایشان دوشرط هم گذاشتند اول اینکه همه مردم از فقیر وغنی این پول پربرکت را دریافت کنند ودوم اینکه _ مردم این پول امام رابا بقیه پولها قاطی نکنند و درجایی مثل زیر فرش ویا سرتاقچه ویا صندوق خانه پس اندار ومخفی کنند وفقط کمی ازآن یعنی 100 ریال راهرماهه خرج نمایند .
منهم دستور مهدی را باشرایط امام دقیقا نوشتم وابلاغ نمودم ولی مردم پول راگرفتند ولی شرط رارعایت نکردند واین پول که " مهدیا کوپن " نام داشت وپاک پاک هم بود قاطی پول های چرک موجود شد و برکت آنهم بدلیل آلودگی به مرورازبین رفت _ شرط دیگرراهم اجرا نکردند وحدود ونام 30 درصد را دشمنان مهدی حذف نمودند وچنین شد که ارزش واعتبار مهدیا کوپن کم شد وتقریبا ازبین رفت _ من بارها هشدار دادم که این 45 هزار پول مهدی است ها وبادیگر پولها قاطی نکنید
وحالا فقط با این " مهدی کوپن " می شود یک وعده آبگوشت خورد وچون برکت ندارد ازبین رفته است !
پرسشگر : موضوع مسکن مردم چه شد شما قول دادید برای بی مسکن ها خانه بسازید ؟
ماموت : طرح اولیه مسکن مردم هم مصوبه هیات دولت خود امام 313 بود _ امام بوسیله بقایی ومشایی بمن پیغام دادنی که مموتی کشور ایران خیلی بزرگ است تو بیا و بهریک ایرانی 1250 متر زمین ازطرف من زمین تقسیم کن تا هم برای خود ویلا بسازند وهم دربقیه زمین گوجه فرنگی وسبزی وهندوانه ومنهم این طرج را دردولت خودم تصویب واعلام کردم ولی دشمنان سازندگی من ومهدی با آن مخالفت کردند وگفتند نه نمی شود!؟ وچنین شد که آن طرح اجرایی نشد
پرسشگر : اگر موافق هستید کمی هم درباره هاله نور اطراف خود درسازمان ملل توضیح دهید
ماموت : ماجرای هاله نور وانسان کامل خیلی بخث سنگینی واز فهم ودرک شما وخیلی ها به دور است / من بعد از بازگشت ازنیویورک به خانه یکی ازاین روضه خوانها رفتم تا گزارش دهم شرط من هم قبل از سخن گفتن این بود که هیچ نوع دوربین وضبط صوتی درمحل نباشد ولی پسر آن اقا گویا درگوشه ای این گزارش را ضبط کرده که البته چون قول شکنی شد و اضرار اللهی وامام فاش شد من ازبیخ تکذیب می نمایم
پرسشگر : آخرین سئوال اینکه آیا شما باردگر رئیس جمهورخواهید شد؟
ماموت : البته مهدی 313 با اینکار موافق نیست ولی می گوید جهت تبلیغ برای من برو وثبت نام کن تا بتوانی این دشمنان وپرت وپلا گویان وشایعه سازان وتمسخر کنندگان را افشاکنی _ من معاون امور تبلیغی ایشان هستم ونیازی ندارم رئیس جمهور شوم
ولی برای سوزاندن دماغ اینها بازهم تکرار می کنم : اللهم فرج _ ازقزوین نشد کرج و مستشهدین بین دوچرخ یدک !
مژده ای دل بهار می آید
ازته چاه با سوار می آید
من ندانم چه وقت می آید ؟
با تبر با گلنگ می آید
می کشد هرکه هست دراقلیم
با سه صد مرد جنگ می آید
در دماوند شهر دیو سپید
گشت پبدا امام با تردید
گفت ای مردم ضعیف و نحیف
آمدم با نقاب وگرز ظریف
من امامم امام بی عجله ( ّبع)
این چنین گشته ام دچار یک مشکل
قرنها بوده ام درون چندین چاه
می کشیدم برای برای دررفتن
نقشه جیم و تونل و راه فرار !
هرگاه گروهی ادعا کنند کسی خواهد آمد بی شک هزاران بیکار وشیاد خواهند گفت : من آنکس هستم !
همانطور که روضه خوان علیمحمد شیرازی درزمان قاجار ادعا کرد : من همان مهدی موعودم که ظهور کرده ام !؟
&&&&&&&
&&&&&&&
2021/05/24
بیرون ازمتن
به زودی آگاهی رسانی کامل درمورد اسماعیل خویی _ صبا خویی و رکسانا صبا دختر استاد صبا وهمسر سابق خویی