۱۴۰۰ خرداد ۳, دوشنبه

گفتگو با محمود احمدی نژاد تنها مشاور ونواب ویژه مهدی 313 ( بع ) درروی کره زمین (بخش دوم )


هرمز نیک آئین 

2021/05/34

ایستگاه 608


هشدار _ هشدار _ هشدار _ خشکی ایران زمین راجدی بگیرید 


خشکی سرزمینی که عمدی ودراثر بی لیاقتی دشمنان پنهان مردم ایران بوجود آمده سرزمین وهستی مردم مارا تهدید می کند

پیش نوشت 

بدنبال بخش نحست بررسی ونقد تئوری " غیبت وظهور " قرار براین بود که بخش دوم رابه شناخت باند مخرب زنبیل به دستان 313 یعنی هاله نور _ شیاد علی اکبر رائفی پور و روضه خوان دروغگو ودغلکار علیرضا پناهیان اختصاص دهم ولی هرچه فکر کردم ارزش فکر ونوشتن وصرف وقت بسیار ارزشمند است ونباید درپای این فسبل های عهد دایناسورها تلف گردد .

ازسویی دیگر تلاش های بنده جهت گفتگو با پدیده هزاره سوم ( بقول فاطی خانم ) خوشوقتانه به نتیجه رسید وهاله نور سازمان ملل پذیرفت که با بنده تحت شرایط سختی در پارکینگ خانه اش ( محل ملاقات 20 نفره ) گفتگو نماید _ به این بگو مگوی دوستانه توجه کنیم .

پرسشگر : جناب اجمدی نژاد سپاس ازشما که با این همه مسئولیت حاظر به گفتگو با اینجانب شدید 

ماموت :  اللهم فرج از قزوین نشد کرج و مستشهدین بین بدیک 

منهم ازشماممنونم که به بنده فرصت می دهید تا درمورد ایران وجهان گفتگوکنم 

پرسشگر : مهندس بفرمائید که این دعایی که همیشه درابتدا  می خوانید چه معنایی دارد ؟

ماموت : این دعای فرج است وبر هر منتظری واجب است برای ظهور آقا روزی سه بار بخواند و آقا این هارا می شنود 

پرسشگر : این اقا که می فرمائید حدودا درکجا هستند ؟

ما موت : درچاه ولی کدام چاه ودرکجا موضوعی کاملا سری است چون اقا دشمن زیاد دارند ونباید این راه فاش گردد 

پرسشگر : چگونه ممکن است یکنفر از 4 سالگی به مدت بیش از1000 سال درچاهی بی نشان زندگی کند ؟

ماموت : چون شما شیعه نیستید این رافهم نمی کنید که اولا :  هرچه " الله " اراده کند شدنی است ازجمله زندگی مهدی ( بع ) درته چاه _ دوما _ مگر من ازشما می پرسم عیسی مسیح کجاست وچگونه زندگی می کند ؟

پرسشگر : البته افسانه رفتن عیسی به آسمان وبازگشت او یک افسانه دینی است وتنها اندگی ازمسیحیان همچنان این قصه را باور دارند 


ماموت : البته اینطوری نیست امروزه همه مردم جهان تشنه عدالت هستند و عیسی هم ازیاران مهدی( بع ) است واینها باهم می آیند 

پرسشگر : ولی طرفداران بازگشت عیسی مدعی هستند که او برای تشکیل پادشاهی صلح جهانی ممکن است بازگردد ولی مهدی 313 رابا هدف دیگری تعریف می کنند 

ماموت : اینها اشتباه می کنند عیسی هم اکنون درهمسایگی امام موعود 313 زندگی وتحت آموزش قرار دارد  و با هوگو چاورز دوتن ازیاران امام زمان هستند 

&&&&&&&


محمود احمدی نژاد _ بقایی _ مشایی وجوانفکر_ رائفی پور _ پناهیان وعباسی  رابه جزیره کومودو منتقل ودر طبیعت رها سازید 

&&&&&&&

پرسشگر : بقرمائید تعریف شما  از آمدن بهار وانسان کامل که مرتب تکرار می کنید چیست ؟

ماموت : بهار یعنی ظهور امام ( بع ) وانسان کامل هم به کسانی گفته می شود که به امام زمان اعتقاد کامل دارند و جزو یاران وهوادارن ولشگر امام بحساب می آیند 

پرسشگر:  بقرمائید نیروهای امام مهدی دقیقا چند نفرهستند ؟

ماموت : البته این هم جزواسرار اللهی است وکسی نمی داند ولی می تواند ترکیبی از 313 باشد حالا یا نفر ویا هزار ویا ملیون ویا ترلیون.....

پرسشگر : این لشگر چگونه ودرکجا ست وچکار می کند ؟

ماموت : البته پاسخ طبق نظر امام این است که من دراین مورد حرفی نزنم ولی من اشاره می کنم این لشگر کیلومتر ها زیر خاک کره زمین ازدریا تاخشکی زندگی می کنند ومشغول تمرین  برای زمان ظهور هستند 




امام زاده قلابی پدر جد محمود هاله تیره وتار وکدر  نور 





پرسشگر : آنها چه سلاح هایی دراختیار دارند ؟

ماموت : همه نوع اسلحه از تیروکمان گنجشگ زن تا شمشیر وسپرهای به روز شده الکترونیک و تفنگ برنو وام 1 تا اسب های قوق هیکل تا چاقوودشنه ونیزه وخنجر _ تازگی امید ازیاران جدید امام ازقول رائفی نقل می کرد  که مهندسان چاهواره" یوفو " هم ساخته اند _ ذوالفقار و پارازیت انداز ( پاداسکای ) از دیگر سلاح های ساخت کارخانه امام  است که کارآیی خودرا درپائین کشیدن هواپیمای مسافری اوکراین توسط برادر رائفی ومصاف  نشان دادند .

پرسشگر : ولی بااین اسلحه های قدیمی قرار است مهدی 313 چه کاری را وباچه هدفی  انجام دهد ؟

ماموت : البته این سلاح ها همه درکارخانه زیرزمین امام  همگی به روز شده اند مثلا ازتفنگ برنو رگبار گلوله بیرون می آید و سنگ های گنجشک زن هم آهنی ونوک تیز گردیده اند _ نیزه های قاره پیما و شمشیر های نامرعی وسپرهای آئرو دینامیک  ازدیگر پیشرفت های اینگونه سلاح ها هستند 

پرسشگر : وهدف مهدی 313 ازظهور چیست ؟

ماموت : امام دوهدف اصلی وچند هدف فرعی را درنظردارد _ هدف های اصلی گرفتن انتقام از سه خلیفه اول مسلمین است  که در گردهمایی " سقیفه بنی ساعده " به علی رای ندادند _ دوم اینکه _ ساختن انسان کامل از عربها  با چوب وفلک  در آن نواحی بخاطر اینکه به خاندان علی پشت نمودند _ اهداف فردی هم دارند که من فعلا اجازه ندارم درمورد آنها صخبت کنم 

پرسشگر : بیش از 1000 سال است شمامنتظران نوید می دهید امام به زودی ظهور می کند ولی خبری نیست ومرتب آنرا به عقب می اندازید _ علت چیست ؟


یک واحد
 از رزمندگان مهدی 313 ( بع )

&&&&&&&

ماموت : من دائم با ایشان در ارتباط هستم _ دلایل بسیار دارد این عقب افتادن ها _ ازجنگ جهانی اول ودوم تا همه گیری ویروس کرونا _ اخیرا هم درکارخانه امام مشغول ساختن واکسن کرونا هستند وچند نوع آزمایشی ازجمله شیاف روغن بنفشه _ روغن کل محمدی _ عنبر نسا _ کو شتر  1 و2 و3 ( شاش شتر ) هم ساخته اند که توسط پزشک مخصوص ایشان عباس موسویان به بازار عرضه شده است _ بهرصورت سرایشان شلوغ است ولذا ظهور را فعلا تا اطلاع بعدی بعقب انداخته اند 

پرسشگر : این ماجرای ماهی 45 هزار تومان به مردم چه بود وچرا هیچ اثری درزندگی آن ها نداشت ؟

ماموت :  اجازه بدهید ماجرا را از اول اول تعریف کنم _ درسفرهای استانی که ما داشتیم مردم گلایه مند بودند ومی گفتند این در آمدهای ما برکت ندارد می آید وزود هم می رود شما کاری بکن که مقداری اش هم برای ما بماند _ منهم بقایی رافرستادم پیش امام ( بع ) تا گلایه مردم را مطرح کند _ امام به بقایی گفت : باشد من کاری خواهم کرد ودستور داد تا ازخزانه موعود ماهیانه 45 هزار تومان به همه مردم ایران بدون استثنا پرداخت کنیم  ولی ایشان دوشرط هم گذاشتند اول اینکه همه مردم از فقیر وغنی این پول پربرکت را دریافت کنند ودوم اینکه _ مردم این پول امام رابا بقیه پولها قاطی نکنند و درجایی مثل زیر فرش ویا سرتاقچه ویا صندوق خانه پس اندار ومخفی کنند وفقط کمی ازآن یعنی 100 ریال راهرماهه خرج نمایند .





منهم دستور مهدی  را  باشرایط امام دقیقا نوشتم وابلاغ نمودم ولی مردم پول راگرفتند ولی شرط رارعایت نکردند واین پول که " مهدیا کوپن " نام داشت وپاک پاک هم بود قاطی پول های چرک موجود شد و برکت آنهم بدلیل آلودگی به مرورازبین رفت _ شرط دیگرراهم اجرا نکردند وحدود  ونام 30 درصد را دشمنان مهدی حذف نمودند وچنین شد که ارزش واعتبار مهدیا کوپن کم شد وتقریبا ازبین رفت _ من بارها هشدار دادم که این 45 هزار پول مهدی است ها وبادیگر پولها قاطی نکنید

وحالا فقط با این " مهدی کوپن " می شود یک وعده آبگوشت خورد وچون برکت ندارد ازبین رفته است !

پرسشگر : موضوع مسکن مردم چه شد شما قول دادید برای بی مسکن ها خانه بسازید ؟

ماموت : طرح اولیه مسکن مردم هم مصوبه هیات دولت خود امام 313 بود _ امام بوسیله بقایی ومشایی بمن پیغام دادنی که مموتی کشور ایران خیلی بزرگ است  تو بیا و بهریک ایرانی 1250 متر زمین ازطرف من زمین تقسیم  کن  تا هم برای خود ویلا بسازند وهم دربقیه زمین گوجه فرنگی وسبزی وهندوانه ومنهم این طرج را دردولت خودم تصویب واعلام کردم ولی دشمنان سازندگی من ومهدی با آن مخالفت کردند وگفتند نه نمی شود!؟ وچنین شد که آن طرح اجرایی نشد 

پرسشگر : اگر موافق هستید کمی هم درباره هاله نور اطراف خود درسازمان ملل توضیح دهید 

ماموت : ماجرای هاله نور وانسان کامل خیلی بخث سنگینی واز فهم ودرک شما وخیلی ها به دور است / من بعد از بازگشت ازنیویورک به خانه یکی ازاین روضه خوانها رفتم تا گزارش دهم شرط من هم قبل از سخن گفتن این بود که هیچ نوع دوربین وضبط صوتی درمحل نباشد ولی پسر آن اقا گویا درگوشه ای این گزارش را ضبط کرده که البته چون قول شکنی شد و اضرار اللهی وامام  فاش شد من ازبیخ تکذیب می نمایم 

پرسشگر : آخرین سئوال اینکه آیا شما باردگر  رئیس جمهورخواهید شد؟

ماموت : البته مهدی 313 با اینکار موافق نیست ولی می گوید جهت تبلیغ برای من برو وثبت نام کن تا بتوانی این دشمنان وپرت وپلا گویان وشایعه سازان وتمسخر کنندگان را افشاکنی _ من معاون امور تبلیغی ایشان هستم ونیازی ندارم رئیس جمهور شوم

ولی برای سوزاندن دماغ اینها بازهم تکرار می کنم : اللهم فرج _ ازقزوین نشد کرج و مستشهدین بین دوچرخ یدک !

مژده ای دل بهار می آید

ازته چاه با سوار می آید

من ندانم چه وقت می آید ؟

با تبر با گلنگ می آید 

می کشد هرکه هست دراقلیم

با سه صد مرد جنگ می آید


در دماوند شهر دیو سپید 

گشت پبدا امام با تردید

گفت ای مردم ضعیف و نحیف

آمدم با نقاب وگرز ظریف   

من امامم امام بی عجله ( ّبع)

این چنین گشته  ام دچار یک مشکل 

قرنها بوده ام درون چندین چاه 

می کشیدم برای برای دررفتن 

نقشه جیم  و تونل و راه فرار !


هرگاه گروهی ادعا کنند کسی خواهد آمد بی شک هزاران بیکار وشیاد خواهند گفت : من آنکس هستم  !

همانطور که روضه خوان علیمحمد شیرازی درزمان قاجار ادعا کرد : من همان مهدی موعودم که ظهور کرده ام !؟

&&&&&&&

منتظران : همه ارتش های جهان تسلیم مهدی 313 ( بع ) خواهند گردید!


&&&&&&&


&&&&&&&


هرمز نیک آئین 

2021/05/24

بیرون ازمتن 

به زودی آگاهی رسانی کامل درمورد اسماعیل خویی _ صبا خویی و رکسانا صبا دختر استاد صبا وهمسر سابق خویی


دگر سوی چهره اسماعیل خویی ( زن ستیزی )  وعلت فرار صبا خویی ازشبکه من وتو 




 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا