۱۳۹۸ بهمن ۲۸, دوشنبه

دل نوشت _ به مناسبت ارتباط وملاقات مریم قجر تروریست با معصومه قمیکلاه مزدور تازه نفس ( 39 )

نه به هرنوع تهدید _ فشار _ جنگ وخشونت وتروریسم


بر سر مالکیت سرزمینی و امنیت مردم ایران با هیچکس شوخی نداریم


هم میهنان سیل زده را فراموش نکنیم 

&&&&&&&&&&&&&&&&&

ارتباط وملاقات مریم قجر تروریست با معصومه قمیکلا ازپرده بیرون افتاد 


موسسه کودکان مبتلا به سرطان ایران ( محک ) راازیاد نبریم 

ارشیا ارشادی 
2020/02/18
واکنش 418



پیش نوشت

نگارنده همه ارتباط ها وملاقات های افراد را بامریم قجر تروریست ( عضدانلو ) ازدیرباز دنبال کرده ومی نمایم 

از ملاقات اسفندیار منفردزاده و مسعود اسد اللهی تا دیدار وگفتگو وهمکاری چماقدار کنفرانس برلین چند جنس گرا  سهیلا امین ترابی با نام تجاری " شادی امین "_ رقیه ( رها ) بحرینی ومریم حسین خواه _ هادی خرسندی ازدیگر افرادی بوده اند که به دیدار مریم قجر تروریست درفرانسه رفته اند _ از ارتباط جنسی رها  بحرینی و شادی امین با مریم عضدانلو اخبار موثقی به بیرون درز کرده است ._ احمد رافت مزدور سازمان های اطلاعاتی غرب ازدیگر ملاقات کنندگان با مریم قجر تروریست می باشد .



اخیرا آگاه شدم که معصومه قمیکلا نیر پس از گفتگو های " پنهان ویواشکی " با مریم قجر تروریست درقلعه "اوور " ملاقات نموده است !
بنا بر اطلاعات رسیده این گفتگوها وملاقات درپی دیدار معصومه قمیکلا با وزیر خارجه ترامپ واحتمالا به توصیه وی صورت گرفته است ( ؟ ) 
نگارنده از دلیل و نیاز چنین ملاقاتی اطلاع ندارم ولی این رخداد باعث گردید دل نوشتی دراین باره  برای این دوموجود ضد ایرانی ومزدور بنویسم وچنین شد ند .

قراراست مریم قجرطی مراسمی  درمیدان بیگال لچک رادور بیاندازد وعربی برقصد 


هادی خرسندی در نمایش دروغ اعتصاب غذای قلابی فرقه رجوی شرکت نمود 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

همه امکانات ناامن وجاسوسی رایگان غربی که محیط خصوصی را ازبین برده اند 

ههشششششششششششششششدار 


از امکانات جاسوسی رایگان ونا امن  غربی با هشیاری استفاده کنید 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



ملاقات  مریم قجر تروریست خانم رئیس مقاوم با معصومه قمیکلا 

بیا مریم قجر فرمانده جنگ 
دلیل خفت وبن مایه ننگ 

توای   خانم رئیس دوخیابان 
تویی یک کفش کهنه دربیابان 

بیا یک باردیگر خاک وخون کن 
رژیم بی پدر را سرنگون کن 

بیا بنشین به روی تیغ  بران   
بگو آتش به مزدوران صدام 

بگو ای اهل عشوه صاحب ناز 
بر اندازم براندازم برانداز 

میان گوسپندان  نام دارم 
زنان بیوه بسیار دارم 

بود بولتن کنارم هرشب وروز 
کند ترکی به عشقم  ناله وسوز 

همان جولی کنارم می خرامد 
بگوید ای عزیز بی مثالم 

تویی خانم رئیس عصرودوران 
بیا ول کن لچک ران را بچرخان 

برقص انر میان  جمع مستان 
سروآن سینه خشکت به لرزان 



مدرن و تازه ای چون گاهواره 
تویی  هم شکل وهم بوی تاپاله 

چه گویم ازتو  کم باشد مثالت 
کشد ماموت پیش توخجالت 

تویی مزدور هر بی ابرویی 
به مالی پاچه هرزشت خویی 

بیا این آخر عمری حذرکن 
رها کن دلقکی فکر دگرکن 

رها کن فکر آن عباس ومهدی 
بیا میدان کمی رقض کمرکن 


شنیدم با مصی کردی تو دیدار 
همان مزدور بدنام تبهکار 

بود معصومه ازجنس کثافت 
ندارد شرم ونشناسد خجالت 



بمالد پاچه های بشکه قیر
بگوید من مسیحم خوش بمالم 

کنم زنده تمام مرده هارا 
کنم درمان تمام عاجزان را 

بود موهای  من درمان ودارو 
صدای من صدای گوز  یابو 

منم خانم رئیس هر یواشک 
مثال کمبوزه هم وزن زردک 

ندارم  چادر وروبند مشکی 
حجابم غرق شد مانند کشتی

کشم من چادر ازسر های زنها 
بگویم  بس کنید ای بی خبرها 

توهم مریم قجر ای مایه ننگ 
بسوزان چارقد هنگامه جنگ 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


VIVA VIVA MADERO
&&&&&&&&&&&&&&&

توای عفریته  پیر دغلکار 
بیا بنشین کنارم شکل کفتار 

منم عن چوچکی مثل توبدبو
منم معصومه بی شکل  وریقو 

کشم جیغ وزنم من داد وفریاد 
بگویم یاوه های چرت ونایاب 

بگویم دختران بس یواشک
نفهم وبی خرد رنگ لواشک 

منم من صاحب  وطراح یواشک 
زنم وارو دور و چرخ و پشتک 

مسیحم من مسیحم من مسیحم 
دلیلش باشد  این شلوار خیسم 

واین دل نوشته ادامه خواهد یافت ..... ژانویه 2020 



ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار
2020/02/18


مزدوران غرب وعناصر ضدایرانی رابیشتر بشناسیم 







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا