۱۳۹۹ دی ۱۵, دوشنبه

انتخابات ریاست جمهوری امریکا 2020 آخرین تهدید هاوپیشنهاد رشوه ترامپ به وزیر داخلی ایالت جورجیا

گزارش کامل اعتراض آبان 98 برای تنویر افکار همگانی لازم وضروری است 









هرمزنیک آئین 

2021/01/04

ایستگاه 571



پیش نوشت 

انتخابات ریاست جمهوری امریکا یکی از پرهزینه ترین و تخلف بارترین نمایش های انتخاباتی درجهان است که تقریبا یک سال طول می کشد و ملیاردها دلار صرف هزینه های آن می گردد ودرآخر کارهم همانند سال 2016 هیلاری کلینتون دموکرات  باآنکه بیش از3 ملیون رای بیشتر از ترامپ جمهوری خواه بدست آورده باید میدان رابه رقیب واگذارد ؟ !

اگر نتایج نهایی انتخابات های 2016 و2020 رادرکنارهم قراردهیم مشاهده خواهیم کرد که جای دونالد ترامپ باهمان تعداد رای الکترال با بایدن عوض شده است _ یعنی ترامپ درسال 2016 تعداد 306 ارای الکترال بدست آورده و کلینتون 234 و درسال 2020 ترامپ 234 عدد آرای بدست آورده و بایدن 306 عدد !؟


تنها تفاوت این دوانتخابات این بوده که درسال 2016 کلینتون 3 ملیون رای بیشتر ازترامپ داشته ودرسال 2020 جوبایدن 7 ملیون رای بیشتر ؟  

نگارنده این انتخابات ها را ازجهت نوع ومراحل اجرا دنبال کرده ام وبنظرم هیچ تفاوتی بین کلینتون وترامپ وبایدن نیست وهمگی بازیگران روی صحنه نمایشی هستند که کارگردانهای آنها پشت صحنه هستند ومردم امریکارا بااین نمایش حسابی سرکار می گذارند والبته همیشه بیش ازنیمی ازمردم آگاه وهشیار آنکشور دراینگونه نمایش ها اصولا  شرکت نمی کنند !



انتخابات 2016 و2020 و کمدی ترین رئیس جمهور تاریخ امریکا دونالد ترامپ 

دراین مورد بصورت جدی قبلا نوشته ام واین بار کمی فکاهه نیز به آن اضافه می نمایم 



روز دوم نوامبر 2020 کاخ سپید 

ترامپ که ازطریق پائولا وایت نماینده خود در تشکیلات اداری خدا درارتباط است درمیهمانی کوچک خانوادگی ترامپ دعوت شده است _ قبل از آغاز مراسم پائولا پشت میکروفون قرارگرفته وچنین می گوید :شب گذشته پیش خدا بودم وباهم گفتگو داشتیم 

سخنان ما پیرامون موفقیت دونالد درانتخابات سوم نوامبر بود  وخدا به من گفت این موفقیت رابه دونالد ازپیش تبریک بگو وترانه ویکتوری راهم چند بار پشت سرهم بخوان و به ترامپ فوت کن _ پس ساکت باشید تامن دعای ویکتوری بخوانم 

ویکتوری بیا _ به ترامپ کمک کن که تاسال 2028 رئیس جمهور باشد _ 



پس همه باهم دعای ویکتوری رابخوانیم : .یکتوری بیا _ ویکتوری _ همراه ما ویکتوری _ ویکتوری ویکتوری ( صد بار )

بعد ازپایان مراسم دعای ویکتوری و آمین شام با به سلامتی صرف شد ومجلس جشن مقدمه پیروزی به پایان رسید 

آن شب ترامپ نگران بود وبا افرادی مرتب تماس تلفنی می گرفت _ از پیام های رد وبدل شده گرچه ظاهرا راضی بود ولی یک صدایی مثل ویز ویز زنبور مرتب درگوش او وز وز می کرد ؟


روز چهارم نوامبر ساعتی پس ازپایان انتخابات چند نفر با ترامپ تماس گرفتند وحرفهایی زدند که او خوشحال شد

ترامپ یک توئیت بااین عنوان آماده انتشارکرد : مردم ما پیروز انتخابات شدیم _ تبریک به شما _ متشکرم ترامپ 

ترامپ می خواست توئیت را ارسال کند ولی یکی ازمشاوران به اوگفت : ممکنست توئیتر برچسب قابل تائید نیست  بزند تا فردا صبح صبرکن .



روز چهارم نوامبر 2020 _ کاخ سپید 

ترامپ ساعت شش ونیم ازخواب برخواست وبا شتاب وارد توئیتر شد وتوئیت آماده شده پیروزی خودرا منتشرکرد 

حدود یک ساعت بعد مسئولین توئیتر برچسب : هنوز قابل تائید نیست را درپای ارسال او گذاشتند 

درحالیکه دوستان ترامپ وربات های توئیتر درپای توئیت ترامپ فعال شده بودند _ ترامپ ازبرچسب توئیتر عصبانی شد .چندین فحش که همگی مزین به کلمه فاک بودند را نثار مسئول توئیتر نمود وزیر لب گفت : این ... فاک هم عامل دموکراتهاست 

ترامپ سپس منشی حودرا صدا گرد وبه اوگفت : تبریک های ارسالی جهت پیروزی  رابرایش بخواند :

منشی شروع کرد به خواندن نام فرستندگان تبریک پیروزی  : نخست وزیر اسلوونی _ عبد الرضا داوری مشاور اعظم محمود احمدی نژاد _ مریم قجر تروریست گله دار گوسپندان کولونی شده  مقاومت  ووو



دراین موقع ترامپ به منشی خود گفت :  اسامی آدم هارا بخوان واز این احمق ها ردشو 

منشی گفت : غیر از سرکرده بلاک واتر معروف ترین همین جانوران که گفتم  بوده اند 

ترامپ : بروگم شو دیگر بس است .

&&&&&&&


ساخت یک بیمارستان مدرن ومجهز برای 1000 بیمار درمدت 10 روز تنها درتوان یک ابرقدرت می باشد
بیمارستان تخصصی جمهوری خلق چین برای مبتلایان به ویروس کرونا 

&&&&&&&



روز پنجم نوامبر2020  _ کاخ سپید 

ترامپ دستور داد همه اعضای دولت _ مسئولان پنتاگون _ فرماندهای پلیس وخلاصه همه درکاح جمع شدند 

درابتدای جلسه پائولا وایت سرود وترانه ویکتوری کجایی دقیقا کجایی راخواند وکمی هم از خدا گله وشکایت کرد 

بعد ترامپ پشت میکروفون قرار گرفت وچنین گفت :

پائولا رامن خیلی قبول دارم اوبراستی نماینده من دردستگاه خداست ودروغ نمی گوید !

من زطرف خدا آمده ام وحکمی دردست دارم که باید تا سال 2028 رئیس جمهور امریکا باشد 



حضار توجه کنید 

تقلب شده _ من نتیجه این انتخابات را اصلا قبول ندارم _ قبلا هم گفتم اگر من برنده نشوم حتما تقلب شده 

تا چند ساعت من جلوبودم ولی معلوم نیست آن پشت چه اتفاق افتاد که این جوبایدن معتاد پیزوری ازمن جلو افتاد ؟

اصولا سیستم انتخاباتی فاسد است _ همه مرده ها ازجنگ جهانی تا ویتنام و عراق وافغانستان وحتی مردگان ویروس کرونا هم به بایدن مردنی رای داده اند !

من درهمه ایالت ها پیروز شده ام پائولا وایت هم تائید می کند ( پائولا دست خودرا بالا برد )

حالا دوستان گزینه ها واقدامات ممکن برای جلوگیری ازاین سرقت رای های من راروی میز بگذارند 



سرجوخه فلین اولین کسی بود که دست خودرابالاکرد وگفت : بهترین گزینه کودتای آرام است 

شما باید دستور بدهی ارتش ایالت های متقلب را اشغال وآرای آنها راباطل وآرای جدید بنام شما بنویسند ودرصندوق بیاندازند !

پمپ گو گفت : باید انتخبابات رابعلت منافع ملی وتقلب منحل اعلام کنید ودوباره یک انتخابات دیگر برگزار نمائید 

مایک پنیس معاون ترامپ گفت : باید فورا یک قانون ازخودت درکنی که درصورت احتمال تقلب معاون رئیس جمهور به مدت 4 سال رئیس جمهور موقت می شود ! 



یکی ازحضار پیشنهاد داد مایک پنیس خودش رابه مردن بزند تا مراسم 14 ژانویه اجرا نشود ؟!

یکی دیگر گفت : باید پای کسانی که آرای الکترال رامی آورند شکست وآنها را حذف فیزیکی نمود 

آخرین پیشنهاد را نیکی هپلی داد وگفت : ترامپ دست درجیب خود کن وفرماندهان ایالات را با رشوه دادن تشویق کند بگویند تقلب شده و ترامپ برنده اصلی است !

ترامپ که این همه گزینه ممکن را گوش کرد کمی درفکر فرورفت وگفت : باید بنشینم روی همه گزینه ها در مستراح فکرکنم !



دوم  ژانویه 2021 _ کاخ   سپید 

ترامپ با برد رفنسپر وزیر داخلی ایالت جورجیا تماس تلفنی گرفت وگفت :

برد سلام تومی دانی که تقلب شده ویکی ازایالت های متقلب ایالت شما جورجیا بوده است  وشما 16 آرای الکترال مرا سرقت کرده وبه حساب بایدن ریخته اید 

حالا بیا یاهم یک معامله کنیم من فقط 11764 رای داشته باشم درجورجیا پیروز می شوم وتوبیا این تعداد رابرایم جور کن رایگان هم نمی خواهم وبرای هررای 25 دلار هم پرداخت می کنم ؟!

برد  درپاسخ ترامپ گفت : نمی شود من چگونه 11 هزار رای تهیه کنم وبعدش انتخابات تمام شده رای هارا بنام چه کسی بنویسم وبه کجا بیاندازم ؟



ترامپ : کاری ندارد ازنام سربازان کشته شده درویتنام استفاده کن کسی نمی فهمد وبعد هم من یک صندوق برایت تهیه می کنم ومی فرستم وتوهم یگو این صندوق گم شده بوده وتازگی پیداشده است ؟



برد : نمی شود این کار طبق قانون هم تقلب است وهم تبهکاری 

ترامپ: مبلع کم است ؟ بسیار خوب برای  هررای 100 دلار به حساب واریز می کنم 

برد : بابا توچقدر ازمرحله پرتی همه صندوق ها شمارش و مهر وموم شده ودرجای مخصوصی نگاهداری می شوند 

ترامپ: خیلی بی عرضه هستی از توهم کاری برنمی آید  باید روی گزینه های دیگر بنشینم فکر کنم _ ولی یادت باشد ازاین تلفن من با کسی صحبت نکنی ها !    ومکالمه پایان می یابد .....



 

سوم ژانویه 2021  

برد رفنسبرگر شماره می گیرد :  هلو آنجا دفتر اسوشیتد پرس است ؟ با سردبیر کارداشتم !



هرمز نیک آئین 

2021/01/04 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا