۱۳۹۸ دی ۲۱, شنبه

من خدارا دیدم _پای دیوار گرفتم یقه اش _ دوران زندگی خدا ازصفر تاکنون !

نخبه کشی درایران 




با سپاس بیکران  ازدوست نازنینم " نگارا " که مدتی کلید این کلبه را دردست داشت 




ارشیا ارشادی 2020/01/11 / شماره 400




سروده " من خدارا دیدم " را16 سال پیش قلمی وتدوین کردم .

درتهاجم مغول وار اسلامیست ها کل 5 سال نوشته هایم شامل چندین دلنوشته درچند  وبلاگ  به تاراج وغارت رفتند  و کل دفاتر حذف شدند !



سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین برگ تازه ای از بی لیاقتی برپرونده  مسئولین کشور افزود
&&&&&&&&&&&

جا دارد ازهمین جا ازغلامحسین اسماعیلی سپاسگزاری کنم که دردوران مسئولیت خود بر گروه تفتیش عقاید هزاران وبلاگ ازجمله 5 وبلاگ بنده رابافشاردادن یک تکمه حذف وپاکسازی نمود ( ؟ ! ) نامبرده بهمین خاطر ارتقا یافت وشد سخنگوی دادگر معروف ابراهیم رئیسی  ؟!




دوران زندگی خدا  از 0 تا اکنون  .....

گرچه دوران زندگی بشر برروی کره زمین به ملیاردها سال می رسد ولیکن قدیمی ترین خداهای مشهور کمی بیش از5000 سال عمر دارند وبه درستی معلوم نیست کره زمین و موجودات آن بقیه اش رابدون پیامبر و راهبر گذرانده اند ؟!

طبق مستندات تاریخ این مدت حدود 36 پیامبرویا افراد معروف شده به رسول به راهنمایی بشر مشغول بوده اند ( ؟ ! ) 
دراین نوشته نگارنده بدنبال اثبات ویا رد اینگونه تئوری هانیست بلکه با یاد آوری دوران های ازسرگذشته تلاش دارم برای سروده خود سوژه ای بنام " خدا " خلق کرده وپیرامون آن موجود دل نوشتی به یادگار بگذارم .

دوره های زندگی بشر از آغاز تا کنون .......

یکم _ دوره کاملا بی خدایی که این دوره از رخداد " آفرینشگری " تا کمی بعد از دوره کشف اتش  طول کشیده است 

دوم _ دوره پرسشگری _ این دوره از بعد ازدوره کشف آتش تادوره پیدایش ادیان به درازا آنجامیده است 



درمورد رخدادهای اعتراضی آبان 98 آگاهی رسانی دقیق وکامل لازم است
&&&&&&&&&&&&&&&&


سوم _  دوره شکاکیت در تئوری های آفرینش _ این دوره اززمان رشد پرسشگری وسئوال درمورد تئوری باورهای دینی آغاز وتا نقد وسیع وبی پرده این اعتقادات پیش رفت .


چهارم _ دوره فلسفه وکند وکاوها درمورد تئوری های دینی ومطابقت دادن آنها با دانش بشر وخرد ورزی 

پنجم _  دوره کشف واثبات تئوری های تازه علمی وجایگزینی " تئوری آفرینشگری " به جای "  تئوری آفرینش" 

وما اکنون دراین دوره بسر می بریم _ بحث وبررسی درمورد " انفجار بیگ بنگ " و چگونگی پیدایش کل کهکشان راباید درهمین راستا ارزیابی نمود 




بهرروی 

خدای مورد نظر نگارنده در چنین حال وهوایی وجود دارد و.....



من خدارا دیدم 
شبنمی بود چکید 

ازدرختی بی بار 
پای یک بوته خار   



من خدارا دیدم 

پای دیوار گرفتم یقه اش 
وبه او خندیدم 

من خدارادیدم 

درمیان کوچه 

شاد وخرسند قدم برمی داشت 

به همه مردم شهر 
کوچک وخرد وبزرگ 

دست می داد وسلامی می کرد 
آن خدا انسان بود همانند همه  

بالباسی ساده خالی از رمز ونشان 
شال وعمامه ودستار نداشت 






 من خدارادیدم 
پای یک چوبه دار 

وحشت اعدامی 
اشک های مادر 

وخدایی که تماشا می کرد 
ساکت وبهت زده 


من خدارا دیدم 
چهره ای خندان داشت 
خشم وقهر و غضب ومکر 
به دور ازاو بود 

من خدارا دیدم 
و ازاو پرسیدم 

برخی ها می گویند 
همه جا هستی تو 

گهی هشیار گهی مستی تو 
قتل ومرگ وخشم  را
به تو منصوب کنند 
زلزله طوفان را 
کار تومی دانند 

من نمی دام چه کسی هستی تو 
مهربان یاکه غضبناکی تو 
زلزله کار تواست ؟
سیل را راهبری ؟
مردم مسکین را 
غرق ونابود کنی 

اهل دارایی را 
شاه ودرباری را 
شیخ رویایی را 
دوست وهمراهی 

ولی با اهل نیاز 
کارگر زحمتکش
آن کشاورز فقیر
دشمنی غداری ؟

من خدارادیدم 
سرخرمن برچوب 
به گرازان خشن می خندید 


من خدا را دیدم 
مهربان بود ولی 
ازشکنجه ازقتل 
شاد می شد 
ته دل راضی بود 

واین دل نوشت ادامه خواهد یافت .




ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2020/01/11

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا