۱۳۹۸ آبان ۱۸, شنبه

رسانه مزدور من وتو _ ازتوهین به شهیار قنبری تا سرقت ترانه محسن نامجو وپوست اندازی شاهین جفی



حذف نام مشاهیر وبزرگان فرهنگ وادب ازکتب پارسی اقدامی است ضدملی که محکوم ومردود است 
&&&&&&&&&&&&&&&&&


رسانه مزدور من وتو _ ازتوهین به شهیار قنبری تا سرقت ترانه محسن نامجو وپوست اندازی شاهین نجفی 

ارشیا ارشادی ورسانه مزدور " من وتو " ( 15)




2019/10/10 برابر آبانماه 2578 ( واکنش_369)

پیش نوشت 

رسانه صهیونیستی من وتو( 2010 )  را  یک باند خلافکار بنام " خانواده عباسی " اداره می کند که همانند یک باند تبهکاری در همه زمینه ها فعال است _ از فریب زنان جوان _ تجاوزجنسی _ تجارت زن تا کلاهبرداری از پناهجویان _ ازضبط پنهانی فیلم های خصوصی کارکنان و شرکت کنندگان تا قاچاق انسان وو ..... 
ولی سرقت آثار هنری دیگران اولین باری است که توسط هنرمند شایسته محسن نامجو آگاهی رسانی ودنبال می گردد _ گرچه اینگونه سرقت ها قبلا توسط سعیدی و رها اعتمادی تکرار شده است .




سرقت وقاچاق آرشیو تلویزیون ملی توسط عزت ضرغامی و باند احمدی نژاد برای " من وتو "
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
دراین نوشتار به سه خلاف مستند این رسانه " رابرت مرداک "اشاره ومورد بررسی قرار می گیرند.

الف _ سرقت آرشیو های تلویزیون ملی ایران وبایگانی نشریات .




درزمان ریاست جمهوری قلابی باند  احمدی نژاد وتسلط عزت ضرغامی برصدا وسیما طی 8 سال صدها ساعت آرشیو تلویزیون ملی ایران از بایگانی آن رسانه سرقت وبه تلویزیون صهیونیستی " من وتو" منتقل گردیده اند _ پانته آ مدیری از کارکنان قدیمی وگریخته از " من وتو " دربرنامه " تونل زمان " وبقایای سلطنت درچند برنامه تکه تکه شده مستند ازاین آرشیو های سرقتی استفاده کرده اند _ گرچه متاسفانه حکومت ازافشای سارقان و قاچاقچیان این آرشیو های ملی خود داری کرده است ولیکن " نقش "عزت ضرغامی " وباند همیشه منتظر " زنبیل بدستان " دراین دزدی وقاچاق " محرز " می باشد 
امید واریم عوامل درون وبرون مرزی این سرقت صد ملی دستگیر ومحاکمه شوند 


ب _ توهین به شهیار قنبری استاد ترانه سرایی نوین وهنرمند شایسته 
چند سال پیش پادوی مرجان عباسی ( رها اعتمادی سارق ) با شهیار قنبری تماس گرفته و با درخواست والتماس ازنامبرده تقاضا می کند درتلویزیون من وتو جهت یک برنامه شرکت کند _شهیار قنبری ضمن رد شرکت دربرنامه من وتو موافقت می کند این گفتگو درلندن ودریک پارک ساحلی  انجام گردد.

بهمین دلیل شهیار قنبری ویک فیلم بردار امریکایی ورها اعتمادی جهت ضبط برنامه در  به یک نقطه ساحلی مستقر و گفتگو یی نیم ساعته انجام می گردد _ حاصل کار تهیه فیلمی است که فاقد صدا می باشد ( ! ؟ ) _ بعدا رمز این توهین بوسلیله یکی ازدوستان شهیار قنبری برملا می گردد که :::: کیوان عباسی دستور داده تا تکمه صدا هنگام ضبط برنامه شهیار قنبری  قطع شود !




کیوان عباسی به این دلیل این دستور را صادر کرده که شهیار قنبری دریک برنامه درباره تلویزیون من وتو اظهار نظر کرده که :: منبع بودجه من وتو نامشخص است .
واین اظهار نظر شهیار قنبری باعث خشم وکینه کیوان عباسی نسبت به این هنرمند شایسته بوده است .
گرچه این برنامه دوباره ضبط گردید ولیکن شهیار قنبری پایان هرگونه همکاری خود بااین شبکه صهیونیستی را اعلام نمود ..


ترانه بغلم کن _ ترانه وصدا شهیار قنبری
&&&&&&&&&&&&

پوست اندازی شاهین نجفی تهنیت باد 


شاهین نجفی درپی خلاقیت در موسیقی محلی شمال تا جنوب 

ترانه روزگار _ شاهین نجفی >>>

&&&&&&&&&&&&&&

پ _ سرقت ترانه محسن نامجو توسط شبکه من وتو 

اعتراض و قول شکایت محسن نامجو به شبکه من وتو

>>>  اعتراض وقول شکایت محسن نامجو از شبکه من وتو <<<<<




تمامی هنرمندان واهالی شهر فرهنگ باید نسبت به این سرقت  گستاخانه  خانواده خلافکار عباسی واکنش نشان دهند
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

هنرمند شایسته محسن نامجو دراین مورد  نوشته است :::: چند روز پیش رسانه من وتو ترانه من تحت عنوان " نامه " را سرقت نموده وبا تغیر یک شعر ویک سواستفاده سطحی آنرا بعنوان آهنگ تازه منتشر کرده است ( ؟ ! )

محسن نامجو قول داده است این سرقت  رسوای فرهنگی من وتو  را ازطریق قانونی پیگیری نماید .

ترانه ترنج با صدای هنرمند شایسته نامجو 



نتیجه 
همانگونه که نگارنده بارها آگاهی رسانی نموده ام 

رسانه صهیونیستی من وتو ( با سرمایه گذاری رابرت مرداک )

یک مرکز تبهکاری وخلافکاری است که مسئولیت استخدام واخراج کارکنان این رسانه بعهده مرجان وکیوان عباسی خلافکار است
هم اکنون گوگوش ازاین رسانه بعلت تلاش برای تجاوز جنسی وتهیه فیلم خصوصی شکایت کرده است

دست مسئولین این رسانه درپرونده " انتقال انسان " ئ ساخت " داستان های قلابی ( کیس ) برای پناهندگی هم بند است 


آرش سبحانی مزدور بی هنر امضا فروش ( صددلاری )


ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2019/10/10 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا