۱۳۹۷ شهریور ۵, دوشنبه

بازخوانی گفتگوهای فرشته هدایتی وهمنشین بهار + برپا وبرجای مسعود معدوم ازدرون قبر



معالجه ودرمان دختران شین آباد رافراموش نکنیم 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

بازخوانی گفتگوهای فرشته هدایتی با همنشین بهار + برپا وبرجای مسعود رجوی معدوم ازدرون قبر 




ارشیا ارشادی وفرقه رجوی ( 56 )
2018/08/27( واکنش_231)




Samade_Behrangi 3344



پیش نوشت 
فرشته هدایتی علیرغم انتقاداتی که براووارد  است درمجموع یک ازخواب جهلت پریده آگاهی رسان است / 32 سال ازبهترین سالهای زندگی اش را درتشکیلات فرقه رجوی اسیر بوده است / ساده ونا آگاه بوده که درتور فریب این فرقه گرفتار شده است / اکنون زمان نقد گذشته وبازگویی خاطرات او فراهم شده که حاصل آن کتاتب " وقایع اتفاقیه " وچند گفتگو تقریبا مفید بوده است 
مشکل فرشته هدایتی افتادن درتور " باند مصداقی " است که اورا مجبور می کند برخی حقایق را کتمان ودرمورد برخی سکوت نماید / امید است که فرشته هدایتی فریب شیادهای دیگر را نخورد / استقلال خودرا حفظ کند ودرراه آگاهی رسانی همچنان بکوشد

هدف این نوشتار و سیبل آن همنشین بهار ( محمد جعفری املشی ) است که بعد ارسقوط کامل فرقه رجوی وبه درک واصل شدن رهبر فرقه ( سال 2015 ) همچنان نوعی به این گروهک مزدور دلبستگی دارد / برخورد های غیر حرفه ای همنشین با فرشته هدایتی بنیان این نوشته می باشد/ بیرون کشیدن دست جنازه فاسد شده رجوی ازقبر برای برپا برجا موضوع بعدی است 
.
فرشته هدایتی یاداشت خودرا درسال 2015  با عنوان " خاطرات یک شاهد عینی " درسفحه شخصی اش منتشر کرده وقول شکستن سکوت داده است / گفتگوی بهار حدود 3 سال بعدصورت می گیرد که کتاب هدایتی درزیرچاپ  ویا منتشر شد ه است 



طنزچیست ؟ 
طنز ویا هزل  حقیقتی است که درقالب شوخی وبا کم وافزایش نمودن یک رخداد طراحی وتدوین می گردد / برخی ها دست مایه مناسبی برای طنز هستند و جناب همنشین بهار / محمود احمدی نژاد ازجمله این مایه های طنز محسوب می گردند / طنز می تواند آگاهی رسان / نقادانه و تاثیر گذار باشد وامید است دست کم درمورد همنشین بهار چنین گردد

پیش زمینه گفتگوی همنشین بهاربافرشته هدایتی 

چند سال پیش فرشته هدایتی دریک یادداشت کوتاه اعلام کرد که می خواهد سکوت خودرا بشکند و دست به آگاهی رسانی بزند / مدتی سکوت فرشته به درازا کشید وسرانجام  سه گفتگوی ازپیش طرحی شده از تریبون همنشین بهار را آغاز نمود / گفتگو های  بین این دودرمقدمه نشان می دهد که فرشته هدایتی برااین گفتگو اصرار داشته ولیکن همنشین بهار چندان تمایلی نداشته ویا خط قرمزهایی رابرای این گفتگو مشخص کرده که فرشته هدایتی تا حدودی این خط قرمزها را رعایت کرده است / کاش فرشته هدایتی بجای همنشین بهار با پرسشگران مستقل وحرفه ای چون آقای جواد فیروز مند گفتگو می کرد که بدون شک نتیجه ای بهتری ازاین برنامه ها بدست می آمد / 




بازخوانی مجموع سه گفتگوی فرشته هدایتی با همنشین بهار

درصحنه نخست فرشته همنشین به فرشته تلفن می کند و می گوید می خواهد دمورد کتابش گفتگو ند 

همنشین : باشه ولی قبلا من می خواستم شما به چند سئوال که درذهن من است پاسخ گوئید / نقد   خوب است ودارای فضیلت است  ولی نقد فرقه رجوی  شرط ها وشروط ها دارد وتا آنجا   من می دانم شما هم مرض د ارید وهم غرض پس نقد شما پوچ است / تا آنجا که من می دانم آنچه در مورد قرقه رجوی گفته شده است از طرف رژیم دیکته شده که بنظرمن آب درهاون کوبیدن است /  درنقد فرقه رجوی باید طوری برخورد کنیم  که خواهر مریم نرنجد ودلخور نشود /  جنازه رهبر عقیدتی هم درگور نلرزر  نظر شما چیست ؟

فرشته : باشد من که شرط وشروط های شمارا قبول کردم وقول می دهم خط قرمز را هم رد نکنم / من این حکومت را تائید نمی کنم  و من در فرقه رجوی مثل یک ماهی درتنک بسته بودم ( فرشته ازروی نوشته می خواند ) 

همنشین بهار :  من تعدادی ازشایعات ودروغ ها ی رژیم را ازجمله اول دروغ   رقص رهایی از شما سئوال می کنم آیا این دروغ  وشایعه رژیم  نبوده است ؟

فرشته :  نه این یک شایعه ودروغ نیست ومن خود ازنزدیک شاهد این ماجرا بوده ام  رقص رهایی یک واقعیت است 




همنشین بهار :  خانم هدایتی من  پرونده  رقص رهایی را می بندم و به شایعه دیگر رژیم و سئوال دوم  یعنی دروغ  درمورد عمل جراحی  رحم وتخدان زنان سئوال می کنم آیا این شایعه دروغ نیست ؟  نظر مثبت شما بامن چیست ؟ 

فرشته :  تو یا خیلی ساده وکودن هستی ویا خیلی عاشق فرقه رجوی  / نه اینها شایعه نیست و ورحم وتخم دان خود من راهم بیرون کشیدند و دکتر زنان در همین کشور وقتی فهمید اززبان  من شنید تعجب کرد خود کارش را گار گرفت  

همنشین رجوی :  خوب تا آنجا که من می دانم این اقدانم  درمورد  شما ویک نفر دیگر انجام شده  این راکه نباید به یک اقدام جمعی مطرح کرد /   اینها همه شایعه ست / آیا کس دیگری هم بوده است؟

فرشته : من تنها نبودم ورحم وتخمدان 120 نفر دیگر راهم بیرون کشیند 

همنشین : رژیم اینجا وآنجا شایعه شاخته که خواهر مریم به زنها گفته همه شما باید خودتان را درکابین مسعود بدانید / این شایعه دروغ تا کجایش راست است ؟

فرشته :  این شایعه ویا دروغ نیست و یکی از بندهای انقلاب ایدئولوژیک است  وصحت دارد 




همنشین  :  من که باور نمی کنم  /  فکر می کنم باعرض معذرت شما کمی تاقسمتی دروغگو هستی  / اصلا ولش کن از کنار این دروغها وشایعه ها ی ساخت رژیم  می گذرم چون به عقل ناقص من جور نمیاد / رحم وتخمدان 120 زن به چه درد خواهرمریم ومسعود می خورده است ؟

فرشته : کاش تو هم زن بودی و زود ازاشرف فرار نمی کردی تا این بلاها  سرتو هم  می آمد ولی این جنایت ها چه توباور کنی ویا نه اتفاق افتاده و هر زنی عمل می شد مورد تقدیر مسئول قرار می گرفت و " لقب رسیدن به قله رهایی " به او می دادند 

همنشین بیمار : خانم هدایتی من خیلی درمورد جراحی رحم وتخمدان 120 زن فکرکردم/ رفتم ازیک دکتر زنان که نمی توانم  نامش را باپوزش ببرم ( ؟ ) دراین مورد پرسیدم  ایشان گفت درچه شرایطی این عمل انجام می شود که آخرین بند آن شکنجه برای بی آینده کردن زنان بود که من فکر نمی کنم آنها به این دلیل شما وآن خانم های فرضی  عمل شده باشید  پس باعرض معذرت شما هم دروغ می گویی وهم داستان سرایی می نمایی آخر این چطور ممکن است ؟ اینها شایعه ودروغ هستند 


فرشته :  توکه هیچ کدام ازاین حقایق راباور نمی کنی / شوت ونادان وناباور تر  ازتو ندیدم / چرا درمقابل حقیقت این همه مقاومت می کنی ؟ می خواهی از طرف پزشک زنان برای تو سند ومدرک تائید بیاورم ؟




همنشین خیار : ببخشید خانم هدایتی باعرض پوزش نمی توانم ادعاهای شمارا باور کنم / ازکجا معلوم که پزشک شما مامور اطلاعات رژیم نیست ؟  بقول مسعود همه مردم جهان عضو اطلاعات رژیم هستند مگربتوانند  عکس آن را باسند ومدرک ثابت کند!


توضیح نخست نویسنده :  پژوهش ها نشان می دهند که مسعود رجوی معدوم عاشق آبگوشت رحم وتخمدان  بوده  ومعصومه ملک محمدی و نفیسه بادامچی با این رحم تخمدان ها برای  رهبر" آبگوشت  بزباش" درست می کرده اند ( اید ئولوژیک / غذایی )

توضیحات دوم  نویسنده تا اینجای گفتگو : حقایقی چون در آوردن رحم وتخمدان 120 زن _   عقد جمعی و رقص رهایی _ پروژه حرمسرا سازی_ پروژه رفع ابهام ووو  برخلاف ادعا های شیاد همنشین عاشق فرقه هیچ ربطی به رژیم ندارد وخاطرات زنان  ومردان جداشده از فرقه  است که با شهامت وجسارت دست به آگاهی رسانی ورسوایی سرکرده فرقه زنده اند 

 و محمد جعفری املشی شیاد دراین توهم است که با دروغ ودغلکاری این حقایق را شایعه ودروغ رژیم  تصور اعلام کند تا شاید بتواند ازمیزان اعتبار آن بکاهد / این شیاد ناباور خود به خواب زده  اما دراین راه باشکست کامل مواجه شده و با عصبیت  اصرار می کند :  ازکنار اینها بگذریم _ که یعنی من باور نمی کنم وتو داستان سرایی می کنی ( ؟ ! ) >>>>>  کسانی را که خودشان را بخواب زده اند بیدار نمی توان کرد  




همنشین :  افراد زیادی ازجمله سیامک نادری از " پروژه رفع ابهام " وبگیر وببند های سال 73 سخن گفته اند که بنظرم شایعه ودروغ است / چگونه ممکن است رهبریک فرقه همه اعضای خودرا با اتهام نفوذی به تخت ببندد / شکتجه وزندان کند وختی شایعه است  که کار به قتل هم کشیده شده است / من که باور نمی کنم /  نظر مثبت شما چیست ؟

فرشدته :  واقعیت دارند  وشایعه ودروغ نیستند  / من از معصومه ملک محمدی شنیدم که زنی بنام زهره فخر به اتهام نفوذی بودن  دستگیر  و تحت آزار وفشار قرار گرفته وبعد با یک زن دیگر جهت  عملیات خمپاره زنی بداخل اعزام وکشته شده است 

همنشین :  آیا این درست است که  افرادی چون ...   ( چند نام قلابی ) طبق گفته رجوی ازطرف امریکا برای نفوذ درتشکیلات به اشرف اعزام شده بودد که در پروژه رفع ابهام شناسایی شدند ؟

فرشته : من که 32 سال درآنجا مسئولیت های مختلف ازجمله مامور امنیتی بده ام این ادعا هارا نشنیدم شما اینها را ازکجایتان درمی آورید ؟ 
 همنشین :  ولش کن ازاین هم می گذرم ویک سئوال مهم دارم دقیقا دقت کنید / آیا این درست است که در ژوئن 2001 دریک نشست عمومی دراشرف  با شرکت همه / حاضران تعهد دادند که عملیات  تروریستی را کنار بگذارند ؟

فرشته :  باز ازخودت نشست جعل کردی ؟  چنین نشستی برگزار نشده و ادعا های فرقه رجوی دراین مورد دروغ است 

همنشین : ولش کن می گذرم / آیا شما درنشست های رفع ابهام حضور داشته ای ؟ دیگران دراین نشست ها چه می کردند ؟

فرشته : دراین نشست ها افراد را که مسعود فکرمی کرد با او سازگاری ندارند سوژه می کرد / بقیه به او توهین وحمله می کردند و تف می انداختند / دراین مورد من می توانم از نشست درمورد آقایان حسین نژاد / جواد فیروزمند / خانم زهرا میرباقری و مهدی افتخاری نام ببرم که بصورت غیر انسانی با این افراد برخورد شد 




همنشین خیار : سئوال من این است که چرا افراد شرکت کننده در آن نشست ها  ازجمله خود شما " اعتراض خاموش (؟ ) نمی کردید ؟
فرشته : ما در آن محیط بسته فرقه که مغزشویی شده بودیم  فقط حکم آدم آهنی را داشتیم / شما چون دراین نشست ها شرکت نداشته اید شرایط را درک نمی نید 

همنشین خیار :  وایسا وایسا تند نرو چرا می گویی فرقه ومغز شویی ؟ چرا ازآن بعنوان رسیدگی به  نظم تشکلاتی  نام نمی برید ؟

فرشته :   بخاطر اینکه شما از  فهم ودرک شرایط  یک فرد در   تشکیلات فرقه ای عاجز هستید 





همنشین خیار : بازمی گردم به جلسه عمومی ژوئن 2001 دراشرف که همگی قسم خوردند که ازاقدامات تروریستی توبه کرده اند  / چطور ممکن است شما باخبربناشید ؟ شاید ماموریت بودید / بیمارستان بودید /

فرشته : غیرممکن است من باخبر نشده باشم حتی اگر دربیمارستان هم بودم مرا مطلع می کردند 

همنشین خیار : درسال 2001 دولت انگلستان  که برای  فرقه رجوی " راه بندان تروریستی " ایجاد کرد واین گروه راکه حتی دستشان به کارد میوه خوری هم نرسیده بود درلیست گروه های تروریستی قرارداد / اشاره کنم به دادگاه پوئک که 5 نفرازسران فرقه باگردن کج عاجزانه درخواست عفو کردند وگفتند همه اعضای اشرف هم قول دادند تا خشونت را کنار بگذارند / من خودم با گوش خودم اینها راشنیدم  / ببخشید ببخشید ها ممکن نیست شما نشنیده باشید وباعرض معذرت شما دروغگو هستید !

فرشته :  همنشین تو واقعا یک عاشق مریم ومسعود معدوم هستی ومن می  دانم این ادعا ها را ازکجایت در می آوری ؟  حالا من ازشما یک سئوال دارم  : آیا جنس قاطی مصرف می کنی که اینهمه پرت وپلا می گویی شیاد ؟




همنشین خیار :  خیلی خیلی ببخشید ها شما مامور اطلاعات رژیم هستی و من ابله رابگو که باهمه زرنگی ام فریب خو ردم  وباز باید برای چندمین بار توبه واظهار پشیمانی کنم 

توضیح نگارنده _ بنده  علیرغم انتقاداتی که به خانم هدایتی دارم ازجمله گفتگو بااین شیاد که ذهنیت او در سال 58 و59  یخ زده وسنگی شده است درمجموع خاطرانت ایشان را مثبت و سازنده وتکمیلی ارزیابی می کنم وبرایش بهترین آرزوها را دارم 
هنمنشین بهار یک بیمار روحی / روانی فرقه زده است که فورا باید تحت درمان قرار یرد وگرنه برای جامعه خطرآفرین خواهد گردید 




بخش دوم _ بیرون کشیدن دست مسعود رجوی معدوم ازقبر وبرپا و برجا دادن 

امروزه  برکم ترکسی پوشیده است که مسعود رجوی خائن سرکرده فرقه درابتدای سال 2015 بعلت ابتلا به بیماری ایدز به درک واصل شده است وخبرآنرا هم ترکی فیصل دوست پسر مریم قجر درسال 2016 درنمایش فرقه رجوی دوبار اعلام کرد




وجنازه اش هم به عربستان برده شوده مد فن شده وتاکنون پوسیده است / مریم قجر تروریست اما برای نگاه داشتن 1500 اسیر در آلبانی نیاز دارد این خبر را همچنان درهاله ای ازابهام قراردهد چون خود اوهم به این جسد نیاز روحی / روانی دارد 

مخفی نگاه داشتن این خبر این حسن را هم دارد که گهگاهی دست پوسیده اورا ازقبر بیرون بکشد / چند پیام جعلی ازقول اوبدهد وبعد دباره روی آن جسد متعفن خاک بپاشد .

اقدامات اعتراصی سازماندهی وکنترل شده در ایران بعلت بیماری وفساد ناتوانی حکومت شروع شده وکم وبیش ادامه دارد / دستگاه شیاد ودرغزن فرقه رجوی اما ازدیماه 96 همچنان درایران درحال قیام وشورش به سرمی برد وتلاش می ند با خبرسازی وجعل خبر شرایط ایران را انفجاری نشان دهد / در  7 تا 9 دیماه 96 و اوائل مرداد 97 نیز تعدادی محدود حرکت اعتاضی درایران انجام شد 
فرقه رجوی که ازاین اعتراضات به وجد آمده بود صدها هزار دلار به پیرمرد درنوبت مرگ یعنی مزدور جولیانی داد تا او ادعا کند فرقه رجوی دراین اعتراات نقش داشته است واین درحالی است  همگان می داند اصولا نسل جوان امروز ایران فرقه رجوی را نمی شناسد و شاید کلمه " منافقین " راکم وبیش بعنوان مزدوران صدام  که به ایران تهاجم نظامی کردند ونابود شدن را بطور محدود شینیده باشد ویا ترور 12000 نفردردهه شصت توسط این فرقه / ترور دانشمندان اتمی وبمب گزاری در مشهد  ووو .........




جنازه پوسیده مسعود به کمک مریم قجر تاکنون 10 بیانیه " برپا وبرجا " صادر کرده است !
تعدادی عکس مریم در مستراح های بین راهی با عجله چسبانده شد اند واین کل نتیجه  فعالیت های برپاورجا بوده اند 

درایران امروز نسل خانواده تروریست های فرقه رجوی هم منقرض شده است ونسل بعدی احتمالی آنها هم ازاین ماجراهای دهه شصت کاملا به دور هستند / حدود 15 نفر از هوادران تواب فرقه رجوی درزنان به سرمی برند وغیر از تروریست نادم وتواب سعبد ماسوری که قصد خود زنی دارد بقیه ساکت هستند ودوران محکومیت خود بعنوان زندانی امنیتی راسپری می کنند

کشورهای مختلف اروپایی همچنان فرقه رجوی را درلیست ترور خود ه میخ کشیده اند وامریکا هم ازاین میکرب ها دوری می کند / مریم قجر تروریست ازسال 2003 تاکنون ملیوها دلار هزینه کرده تاشاید بتواند برای سفر به امریکا انگلیس  بر ود اما همه این کوشش های پرهزینه باشکست مواجه شده وورود او به این دوکشور وتعاد دیگری ازکشورها چون کانادا واسترالیا ممنوع است
ارسویی دیگر مریم قجر کهنسال به سه نوع سرطان رحم / سیه وحنجره مبتلاست ودرنوبت مرگ قرارارد و باید همانند ا ربابش مک کین  معالجه شیمی درمانی را قطع کرده وسقط گردد / حیف که درحال مرگ است وبنده محاکمه اورا نخواهم دید 

به امید تلاشی و  نابودی کامل بقایای فرقه رجوی وآزادی همه اسیران شستشوی مغزی داده شده درآینده نزدیک 


ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2018/08/27 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا