۱۳۹۷ تیر ۱۶, شنبه

نگاهی به 12" ماده" مریم رجوی وسخنرانی او در نمایش ویلپنت 2018 ( +18)



بیش ازسه سال است تازی های جنایتکار با کمک امریکا بمب برسرمردم یمن می ریزند  وجامعه جهانی ( ؟ ! ) وبنگاه های قلابی ووابسطه  ومزدور حقوق بشری به خفقان دچار شده اند 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

نگاهی به  12 " ماده"  مریم قجرو سخنرانی اودر نمایش ویلپنت 

ارشیا ارشادی و دیوانه های خطرناک آزاد 
2018/07/06 ( واکنش _ 220 )



Pabloo 7272
پیش نوشت 
مریم قجر تروریست طی 15 سال گذشته چندین وچند راه حل وپیشنهاد بدون مخاطب ازخود درکرده است / این راه حل ها .راهکارها را البته کم ترکسی می خواند و تقریبا هیچکس بدانها توجه نمی نماید ولی چون این زن شیاد وقیح است وبی شرمی را از لوطی مرده اشت یادگرفته ازرو نمی رود وبارهم یک راه حل دیگر پرتاب می کند 

نگاه کنید به راه حل سوم_ راهکار 17 ماده /  و راهکار 10 ماده و 11 ماده  !
مریم قجر اصولا با " ماده " میانه خوبی دارد  همچنانکه بیش از 300 ماده را آماده کرد وبه حرمسرای مسعود معدوم فرستاد البته خاطر مریم درمورد این ماده ها خاطر جمع بود چون می دانست " نر " مربوطه شور جنسی ندارد وعنن است ( افسرده بهی ) / تا چندماه پیش روی 17  ماده خود مانور می داد واکنون 7 ماده از آن کم کرده است ! این 11 ماده را مورد بررسی قرارخواهم داد  

بازخوانی سخنان مریم قجر تروربست درنمایش ویلپنت درجمع گوسپندان کولونی شده و افراد اجاره ای موضوع دوم خواهد بود 



>>> اگر اعلام کنیم  دنیای امروزبه دیوانه  خانه مبدل  شده است بیهوده نیست<<<

 الف _ 12 ماده مریم قجر آماده آمیزش 

 ماده یکم _ ازنظرمن آرای مردم ملاک سنجش است / من خواهان یک جمهوری مبتنی برآرای مردم هستم 
ترجمه _ مریم قجر می گوید به رای مردم درمورد نوع رژیم احترام می گذارد درعین حال او جمهوری خواه است 
سئوال نخست _ اگربرقرض  اکثریت مردم در مجلس موسسان به سیستم پادشاهی مشروطه رای دادند اوجه خواهد کرد ؟

سئوال دوم _  ماجرای تاکید بر جمهوری دموکراتیک اسلامی در هدف نامه گروه چه خواهد شد ؟
تاکید مریم قجر برجمهوری نوعی خط فاصله با طرفداران مشروطه سلطنتی است 
البته بنده گاملا آگاهم که مریم قجر با سه نوع بیماری مهلک دست وپنجه نرم می کند ودرنوبت مرگ قراردارد 
بنابراین به ایشان پیشنهاد می کنم کاری به این مسائل که به اوهیچ ربطی ندارد نداشته باشد واین چندماهی را که تا مرگ فاصله دارد درهمان خال وهوای رئیس جمهور اسیران کمپ آلبانی سیر کند و درلباس خانم رئیس گزیده بمیرد 

ماده دوم _ من به آزادی های اجتماعی / وجود احزاب / آزادی بیان احترام می گذارم وخواهانن  دسترسی بی قید وشرط همگان به فضای مجازی هستنم



مریم قجرشیاد دشمن آرادی اندیشه وبیان ومخالف سرسحت  دسترسی افرااد به دنیای محازی است / هم اکنون حدود 2000 نفر در فلعه اسیران آلبانی ازهرکونه دسترسی به خارج از کمپ محروم هستند / این اسیران نمی توانند  حتی برای اعضای خاتواده خود نامه پستی بقرستند 
بااین همه ستم کاری بنده به مریم قجر قول می دهم اگر درهمین نزدیکی ها دراثرشدت بیماری فوت نکرد اورا ازطریق قانونی وبین المللی دستگیر ومحاکمه نمائیم / مجازات اوهم بعلت کهنسالی زندان ابد با کار باشد ودرطول گذران دوره زندان هم به دنیای مجازی دسترسی داشته باشد 

ماده سوم _ من از  لغو حکم اعدام دفاع می کنم ومتعهد هستم 

ماهم تلاش می کنیم رضایت هزاران شاکی راجلب کنیم که تو به جای اعدام به زندان ابد باکار محکوم شوی 

ماده چهارم _ من ازجدایی دین ودولت دفاع می کنم وتبعیض علیه کلیه پیروان ادیان ومذاهب ممنوع خواهد بود 

اسکل مخ آکبند طبیعی است قانون اساسی آینده  دین زدایی خواهد شد ولی این کافی نیست / باورهای دینی  بی شک ازکلیه قوانین / آموزش وفرهنگ  واجتماع زدوده خواهند شد/ ولی توکه نیستی سقط شده ای  پس اینهم شامل حال تو نمی گردد 

ماده پنجم _ رفع تبعیض وبرابری حقوق مرد وزن حق آزادی انتخاب پوشش / حق آزادانه ازدواج / طلاق /تحصیل واشتغال 




ابله نادان شیاد
تو 600 زنرا فریب دادی/  به اجبار لچک سازمانی سرشان کردی / مجبور به طلاقشان کردی / ازدواج را ممنوع نمودی / یک مشت بی سواد بارآوردی /  آنها را مورد تجاوز فیزیکی ( کاراجباری ) قراردادی / با آنها حرمسرا ساختی / تعدادی را زیر شکنجه کشتی / فرزندانشان را از مادرها جدا ودردنیا سرگردان کردی 
شرم نمی کنی چنین ادعایی را مطرح می کنی واسطه گردلال محبت ؟

ماده ششم _ من خواهان عدالت وقانون  واستقلال کامل قضات هستم  ومخالف قانون شریعت 

ابله نادان متوهم / ازاین لجک تو معلوم است / ازآن پرچم با ابوالفضل دستت / ازآن قرآن به سر گذاشتن / از دیدار وگریه زاری در آب انبار سامره وگفتگو با یک فرد خیالی / اززیارت ها ووو 
همه اینها نشان دهنده آبشخور فکری توهستند / همه اینها ازاسلام وتشیع وفقه وحدیث و روایات جعلی بیرون آمده اند 
پس خفه شوشکرخواری زیاد نکن / یادت هست گفتی دامن پیراهنت را نزد دادستان ضد تروریست به سرکشیدی تا موهایت را نبینند ؟ بالا را پوشاندی وپائین را نمایش دادی ؟ پس زر ز یادی نزن بین تو و ابوبکرالبغدادی ازجهت آبشخور فکری فرقی نیست وهردوی شمارا به یک گاری باید بست 

ماده هفتم _ من به حقوق بشروکنوانسیون های جهانی ازجمله کنوانسیون حذف کلیه اشکل تبعیض علیه زنان هستنم 

ای شیاد وقیح دروغگو 
وضعیت حدود 600 زن اسیر درچنگال فرقه  تو طی 32 سال گذشته بهترین دلیل برای دغلکار وفریبکار وضدزن بودن تو زن بدنام وآوازه است / پس چرت وپرت سرهم نکن کودن بی سواد نادان / سمبل بلاهت وخلاف 

ماده هشتم _ من از مالکیت خصوصی وبازار آزاد/ فرصت برای برابر برای همه حفاظت  واحیای  محیط زیست دفاع می کنم



آشغال بی سواد کودن  بی شعور 
مالکیت خصوصی وبازار آزراد یاهمان چرخش سرمایه یعنی بهره کشی / بی عدالتی /  امتیاز طبقاتی / فاصله طبقاتی  وو 

لوطی ات که مرد سالها ماتحت خودرا باشعار ضدامپریالیستی پاره پاره کردو حنجره درید 
حال چه شد ؟ مثل اینکه لیس زدن ماتحت امریکاتی ها ی قراضه چون جولیانی بولتن به تو مزه کرده / پس تامی توانی به لیس تا جان از سوراخ هایت بزند بیرون مزدور صدام 

ماده نهم _ ایران فردا کشوربرابری همه ملیت هاست / ما برخودمحتاری کردستان ایران تاکید می کنیم / زبان وفزهنگ هم وطنان ما ازهرملیتی که هستند درزمره سرمایه های انسانی تمام مردم این کشوراست که باید درایران فردا ترویج داده شود وگسترش یابد 
ای ابله کثافت نادان تفاتله صدام ودوست پسر ترکی فیصل 



اولا _ مادرایران فقط یک ملت داریم / ملت بزرگ ایران / تو ملیت هارا ازکجایت درآوردی بی سواد ابله 
دوما _ تو به اون جایت خندیدی به کردها خودمختاری دادی / اگر فکر می کنی بااین گه خوری ها می توانی کردهای ایران را فریب دهی سخت دراشتباهی / خود مختاری نداریم ولی عدم تمرکز وخود گردانی درچهارچوب قانون اساسی حق همه استان های ایران است / پس گه خوری زیاد نکن زن بدنام 
 دوما _ ما درایران گویش های قومی داریم ولی زبان ملی ما پارسی است / اقوام ایرانی زبان های محلی خودرا خفظ کرده وخواند کرد / یک ملت >>> ایرانی >>> یک زبان >>> پارسی 
سوسک فهم شدی کثافت لجن ؟ 

ماده دهم _ همزیستی مسالمت آمیز با همه کشو.رها درچهارچوب سازمان ملل 

ماده 11_ ایران اتمی کشوری غیر اتمی وعاری ازسلاح های اتمی خواهذد بود 

ای ابله نادان بی سواد کودن تو هنوز فرقه کشور اتمی و سلاح هسته ای را نمی دانی زباله غیرقابل بازیافت 

احمق  تکنولوژی اتمی دربسیاری اززمینه ها کاربرد دارد ازجمله تولید انرژی / پزشکی / کشاورزی ووو 

بی شعور ساخت کلاهک هسته ای یکی از کابردهای انرژی اتمی است 



بگذار برایت یک مثال کودکانه بزنم  ابله 
می توان نفت را مثلا روی یک ماشین ریخت وآنرا آتش زد 
ولی ازهمین نفت قابل اشتغال بیش از 300 فراورده مفید می سازند 
وتو احمق می گویی ما دنبال نفت نخواهیم رفت چون با آن می توان آتش مخرب  روشن کرد!

می بینی چقدراحمق وبی سواد هستی و طوطی وار چرندیات نتان یاهورا تکرار می کنی ؟ 
 کثافت مردم ایران وحتی حکومت مخالف ساخت کلاهک اتمی هستند وتو گه های زیادی میل می کنی ابله 

دوستان توجه کنند ماده نهم ( خودمختاری ) تازه افزوده شده وقبلا 10 ماده بوده است 
ماده 12 _   من خانم رئیس  تنها ترین اپوزسیون برون مرزی هستم چرا هیچ کس بمن محل نمی گذارد ؟





سخنرانی مهخم وجنحالی  مریم قجر رجوی تروریست در نمایش ویلپنت 2018 

خانم ها / اقایان / جولیانی فیصل جان/ جان جانان خوش آمدید 
من بعنوان خانم رئیس 22 ساله ومادام المدت گوسپندان ملی مقاوم به شما سلام میکنم 
چه خوب که من هنوز زنده هستم ومی توانم برای شما جیغ بنفش بکشم 

جای مجاهد خلق کاخ سفید جان بولتن خالی است / البته من پول سال پیش  رابه حساب اوواریز کردم / بمن تلفنی گفت : دستمزد من حالا خیلی رفته بالا وچون تو قیمت پارسال را واریز کردی من نمیام / صرف نمی کنه / ترامپ خیلی بیشتر به من مبدهد

ولی شماها آمدید ممنونم / از مجمع عمومی گدایان و سرخوردگان اروپا و امریکا وکانادا  تشکر می کنم
ارهمه عرب ها / لهستانی  ها / مجارها  / یوگسلاوها /  مخصوصا آوارگان سوری ممنون هستم  

تشکزویژه دارم از مسئولین امریکایی دهه 1960 و1970 وعصردایناسورها 

ازبرادر نازنینم ترکی فیصل تشکرویژه دارم هم برای کمک های انقلابی به من  وهم ازبقیه ماجراها /  اگرچه از ایشان کمی هم دلخورهستم که خبر مرگ مسعود ابرخلاف عهد وپیمان قبلی شکست و عنوان کرد حتی دوبار و من هنوز نمی دانم بااین خبر چه خاکی برسرم کنم 



عزیزان دلم ما امروز ه دراینجا جمع شده ایم خودمان هزار نفر بیشتریم پس هزاروچند اشرف همین جاست 
هرهزار نفرشما یک اشرف هستید وما اشرف را واگذار کردیم وشما ها را اجاره کردیم  و ثابت کردیم هزار اشرف فقط یک داستان نیست بلکه یک افسانه است 
بگذارید به  یک گزارش کمیسیون توالت های بین راهی اشاره  بکنم 
درسه ماهه آخر سال 96 که ماقیام کرده بودیم کانون های شورشی عکس من را در 187 مستراح بین راهی چسباندند وفرار کردند/ من ازهمین جا ازکانون  جهانی  جستجوگران مستراح های انقلابی  تشکرمخصوص  دارم 

بگذارید درحضور شما اشرف نشیمن های گوسپندنشان "  ماده هایم" را یکی یکی ا نشان بدهم

ماده اول من >>> از نظرمن"فردیت وجنسیت " بد است / خیلی هم بداست 

من هرگز فرد و فردیت  و جنس و  جنسیت رابه رسمیت نمی شناسم/ زندگی یعنی دل سپردن وغرق شدن درتشکیلات /  همه مردم درفردای ایران  باید عضوتشکیلات شوند 

دوم _  من زن وشوهر وبچه را به رسمیت نمی شناسم ودرفردای ایران همه زن وشوهر هاباید ازهم جدا شوند وهمدیگر را ان دماغ خشک شده بخوانند  |( به گفته مسعود ) 



سوم _  عملیات جاری / غسل هفتگی / عملیات سیخ وسه پایه ودیگ ومنقل وحوض  یکی ازبزرگترین دستاورد های تاریخ بشریت است  ودرفردای ایران همه مردم باید دراینگونه عملیات ها شرکت کنند ومن نتیجه مثبت آنرا تامین می کنم 

چهارم _ من درایران فردا به همه اقوام کوچک وبزرگ  خودمختاری می دهم / هزار اشرف هزار کشور هزار زبان  شعارمن است  


پنجم _ درفردای ایران همه باید پس ازانقلاب ایدئولوژیک  در اردوگاه های کار اجباری جهاد اکبر کنند وعا شورا گونه تمام  دلبستگی هایشان را طلاق بدهند ودور بریزند 

ششم _  دفاع ازحقوق بشر وزنان  یک نگاه بورژوازی وضد انقلابی  است و من مخالفت خود را ارهمین حالا اعلام می کنم 
ما در طویله شورا  دراین مورد گوسپندان زیادی پرورش داده ایم وتجربه زیادی داریم 


هفتم _ درایران فردای من همه زنها آزادند بین لچک سبز و قرمز یکی را انتخاب کنند واین حق مسلم آنهاست 



هشتم _ من مدافع حقوق زنان ونگهبان آنها  هستم و ایران را به دوقسمت زنانه / مردانه تقسیم می کنم و اجرای این طرح انقلابی را برای نخستین بار درایران  پیاده می کنم 

نهم _ به نظرمن برای ارتقا ی حقوق وهژمونی زنان باید رحم وتخمدان همه آنها  با عمل جراحی خارج گردد 
من بااین کار همه زنان ایران را به قله رهایی می رسانم 

دهم _ شعارمن برای فردای ایران این است هرمستراح یک شهر  اشرف است /   ملیونها اشرف می سازیم 

یازدهم _ من با همه برا دران شیخ عرب روابط ایدئولوژیکی / انقلابی  بدون حد  ومرز  برقرارخواهم کرد 

دوازدهم _  درایران فردا آموزش ایدئولوژیک/ انقلابی  از دبستان تا دانشگاه رایگان و اجباری خواهد بود 

سیزدهم _ درایران فردا من در میدان آزادی ودرحضور همه عربی خواهم رقصید تا به خدمات بی شمار  برادر نازنینم ترکی فیصل پاسخی داده باشم 




چهاردهم _ درایران فردا همه اشرف نشان های بی بدیل باید با تیروکمان  پدر ومادرشان سنگ پرتاب کرده وآنها را مامور اطلاعات بخوانند / ننگ ما / ننگ ما / فامیل الدنگ ما درتاریخ جاودانه خواهد شد 

سکوت ومریم عصبانی وقطع سخنرانی 

آهای خواهر مهناز بی عرضه تو چطور مبصری هستی همه که این اجیرشده ها  یا خوابند ویا چرت می زنند ؟

یعنی درطول سخنرانی من با دیوار حرف می زده ام ؟

این ها را از کجا اجاره کرده ای ؟ 

من دارم خودم را جر می دهم واینها کونشان راهوا کرده و به سخنان من می گوزند 

اجیرشدگان عزیر 

می دانم حرف های من را نمی فهمید / ولی اگرهم متوجه نمی شوید ضرر نکردید / خودم هم نمی فهمم 

خوب عزیزان من / سخنان من تمام شد / بروید توصف با کوپن جیره خوراک وساندیس بگیرید 
بعد هم که کوفت کردید سوار اتوبوس هایتان شوید وگورتان را گم کنید 

شما مرزد بگیرها لیاقت جیغ های من راندارید / من رابگو بااین بیماری برای کی هازرزدم / حیف ملیونها دلار که صرف اجیرکردن شما کردم

من تمام می کنم واز بند انداز مخصوصم  زینت دلاک سارق  دعوت می کنم بیاید یک کمی زر زر کند 

زینت بند انداز پشت میکروفون قرار گرفت وگفت :

سلام سلام به شما مزدوران و خودم وشوهر چماق کشم مهدی سامع 

بااینکه ارتش آزادی دود شد و لنگ اشرف هوا شد ولی من ومهدی دوتایی یک ارتش آزادی دیگز تشکیل دادیم و یکی از هزار اشرف هستیم و شبها به جنگ رژیم می رویم وتا سرنگونی همچنان ادامه می دهیم 

من ازخواهر مریم گوزیده  به مقاومت تشکر می کنم که به من فرصت تبلیغ داد / دوستان من هم بند اندازهستم/ هم دلاک وماساژور آقایان / بندانداختن / لاک زدن / تنقیه / فال قهوه با پنجاه درصد تخفیف بخاطر خواهر 

خوب دیگرحرفی ندارم وفقط ازخواهر مریم تقاضای افزایش حقوق دارم 
 دراین موقع تعداد 50 نفر درسالن شعار داند 
خواهر مهرتابان / بیوه زن پریشان  / آی عاشق بادمجان / می بر یمت به ایران 

پایان 
 ارشیا ارشادی 
فرزند آبشار 
2018/07/07 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

قابل توجه ویاد اوری : هرگونه نظر شامل توهین _ تهمت _ ناسزا و کلمات رکیک وزننده حذف می گردد _ قوانین اخلاقی _ و رعایت اصول ادب دمکراتیک حکم می کند درکمال آرامش وبا استفاده از ادبیاتی متمدنانه درباره متن یاداشت بنویسید _ باسپاس از حسن توجه و همکاری شما _ ارشیا