۱۴۰۰ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

سرانجام کمپین " نه به جمهوری اسلامی " به دکان و کوچه و ربات و صفحات قلابی مجازی کشید ؟!

چگونه تقلب وتخلف تهمینه میلانی بی هنر به رسوایی کشیده شد ؟

 

هرمز نیک آئین 

2021/04/21



ایستگاه 600 _ زنگ فکاهی 

پیش نوشت 

ازدوماه پیش " کمپین نه به جمهوری اسلامی " با سرمایه شیخک بن سلمان و مزد بگیری رضا پهلوی شروع بکار نمود _قراربود سرمایه این کمپین درسال 2018 به مبلغ 3 ملیون دلار ازطرف این شیخ قاتل درسه نوبت به حساب رضا پهلوی درمقابل موفقیت هر پروژه پرداخت گردد.

تاسیس فرش گرد _ ققنوس و شورای گراز دوپروژه نخستین بودند و سومین پروژه ازماه ژانویه 2021 تحت عنوان " نه به جمهوری اسلامی کلید خورد_ کسانی که به این کمپین پیوستند بنا برمیزان معروف بودن دربرون مرز از 50 دلار تا 300 دلار در برابر امضای بیانیه دریافت نمودند _ بیش از 80 درصد امضا کندگان ساکن ایالت متحد بوده اند


محمد نوریزاد هنرمند وتلاشگر مدنی را آزاد نمائید 

&&&&&&&

دست اندکاران این پروژه مزدوری ادعا می کنند در فاز نخست حدود 800 نفر ودرفاز دوم 700 نفر درمجموع حدود 1500 نفر به این کمپین پیوسته اند _ پژوهش های نگارنده نشان می دهد درمجموع کم تر از 50 نفر افرار کمی تاقسمتی معروف به این کمپین پیوسته اند وبقیه افراد معمولی ویا قلابی ونام های جعلی از چند خانواده بوده اند ؟!

امروزه بعد ازگذشت حدود سه ماه ازاین کمپین بررسی ها نشان می دهد که این پروژه علیرغم همه تقلب ها وتخلف ها با شکست کامل روبرو گردیده است 

ولی مسئولین شکست خورده این پروژه از رو نرفتند _ امرور ( 2021/04/19 ) به مدت کوتاهی یک خبر تحت عنوان " حمایت بیش از115 سازمان وحزب ازکارزار " نه به جمهوری اسلامی " درسایت گویا  منتشر وکمی بعد به خاطر رسوا بودن  کل خبر  حذف گردید ؟

این نامه هم اکنون درسایت بقایای سلطنت ( کیهان لندن ) موجود می باشد 

دراین نوشتار فکاهه آمیز به نقد این نامه خواهم پرداخت .



حمایت بیش از115 سازمان وحزب مدنی ( ? ! )

از کارزار " نه به جمهوری اسلامی "

این بیانیه با مقداری شعار ها ودرددل  های مردم درضف  گوشت ونان و درون تاکسی  واتوبوس شروع شده وسپس به التماس ودرخواست ولابه ازمردم درفضا ی مجازی  می پردازد !

متن درخواست ولابه ازمردم 

هم وطنان میهن دوستی که 

که قلب وذهنتان سرشار 

از آزادی وآبادی ایران است

بیائیم خواست " نه به جمهوری اسلامی "

رامحور همبستگی قرار دهیم 

تا با برپایی جنبشی بزرگ وفراگیر 

خاک ایران زمین را برای همیشه 

ارفقر ونکبت این رژیم سیاه وفاسد پاک کنیم !

این درخواست ولابه والتماس از مردم نشان می دهد برعکس تیتر نامه که انعکاس افزونی  حمایتی است یک " التماس نامه " ازمردم ایران است وروی سخن آن مردم ایران می باشند وتنظیم کنندگان ازمردم تقاضا می کنند که به" کمپین نه به جمهوری اسلامی " بپیوندند ! ( چرا کسی به ما براندازان اینتر نتی توجه  نمی کند ؟ )

تا اینجای کار اشکال چندانی ندارد واینگونه التماس ودرخواست های بی پاسخ طی 42 سال گذشته بارها به روش های مختلف تکرار گردیده اند 

ولی آنچه باعث خنده می شود" عنوان وتیترهای قلابی وجعلی"   درخواست کنندگان( 115 حزب وگروه !)  است که نگارنده با چاشنی فکاهه آنها را دوباره نویسی نموده ام.




الف _ بخش احزاب وگروه ها 

1 _حزب مشروطه ایران ( عضو یک نفر _ فواد پاشایی سلطنت طلب )

2 _ شورای مدیریت گراز ها ( تعداد 25 نفر _سرکرده حسن شریعتمداری )

3 _ فرش گرد ( تعداد باقی مانده 15 نفر )

4 _ سازمان همبستگی ایرانیان شامل 13 حزب وگروه سیاسی ( عنوانی کاملا قلابی است ودردنیای حقیقی وجود ندارد ) 

5 _ جبهه ملی ایران ( برون مرز ) قلابی است 

6 _ جبهه دموکراتیک ایران ( حشمت طبرزدی ودونفر دیگر )

7 _ حزب  دموکرات مسیحی ایران ( وجود خارجی ندارد )

8 _ انجمن رستاخیر آریامهر !؟

9 _انجمن نگاهبانان پرچم شیر وخورشید ایران ( ؟ ! ) 

10 _ انجمن قهرمانان پناهجو !؟ 

11_ ایران چنج ( فکاهه است ) 

12 _ سازمان زنان خاورمیانه ( قلابی است ) 

13 _ مهستان سکولار دموکرات های ایران   ( 15 نفر_ سرکرده نوری علا )

14 _ به ایران بیاندیشیم ؟ !

15 _ انجمن سوسیال دموکرات های مقیم رومانی 

16 _ نهاد پشتیبانی جنبش 96 

17 _ حزب پان ایرانیست تهران ؟ !

18 _ زنان برای آزادی وبرابری پایدار ( ؟ ) 

19 _ شورای مدیریت گراز 

20 _ هواداران شورای مدیریت گراز 

21 _ بستگان خانواده اعضای شورای گراز 

22_ همسایگان اعضای شورای گراز 

23 _ اهالی خیابان ولی آباد ( لس آنجلس ) 

24 _ شورای همبستگی براندازان اینترنتی ( شاخه ایالت متحد )

25 _ انجمن بی خانمان های لس آنجلس 

26 _ شورای هماهنگی بی خانمان های ایالت متحد






ب _ بخش رسانه ها وکتاب فروشی ها ورستوران وکله پزی ها 

1 _ بنیاد اسماعیل وصبا خویی ( گویا خویی ها مزد قابل توجهی دریافت کرده انذ چون نام اینها بارها تکرار شده  )

2 _ کیهان لندن ( نازنین انصاری )

3 _ تلویزیون اینترنتی سپیده دم ( هوادار فرقه رجوی )

4 _ کتاب فروشی گردون ( عباس معروفی )

5 _ نشریه توقیف شده صدای دانشجو ؟ !

6 _ هفته نامه توقیف شده پیام دانشجوی بسیجی  ؟ ! 

7 _ تلویزیون چمهوری ایرانی؟ ( هلند _ قلابی ) 

8 _ رادیو شمرون 

9 _  کتاب فروشی  لس آنجلس 

10 _ برنامه اینترنتی  اپوزیت 

11_ کسبه وفروشگاه های خیابان ولی آباد ( لس آنجلس )

12 _ انجمن اتحاد برای آغازی نو ( تعدادی از چریک ها ی سابق !) 

13 _  کله پزی غذای لذید ( لس آنجلس ) 

14 _  تلویزیون سابق NITV

15 _ تلویزیون ONITV 

16 _ جنبش " بگو نه "  بقیه اش بامن 

17 _ جنبش سراسری "ما هم هستیم " ( ORENG CONTERY )

18 _ انجمن فارغ التحصیلان طب سنتی  جنوب کالیفرنیا ( شاگردان شیاد موسویان ) 

19 _ صفحه اینترنتی " من براندازیم "

20 _ بنگاه همجنسگرایان ORTI 

21 _ هفته نامه توقیف شده جوانان وهویت خویش ( لس آنجلس ) 



پ _ شخصیت های مهم حامی " نه به جمهوری اسلامی " وخانواده 

1 _ خانواده  آبیار ( مجید _ سعید _ رضا _ کریم ) 

2 _ خانواده آجودان  ( رخمان _ رحیم _ صغری _ بتول )

3 _خانواده فردوسی ( آرش _ تهنینه _ رستم وسهراب )

4 _ خانواده احمدی ( حسن _ حسین _ احمد ومصطفی ) 

5 _ خانواده اسدی ( مهران _ کیانا _ رقیه _ اصغر و محمد )

6 _ خانواده مددی ( مهشید _ غزل _ بانو _ کیوان _ زری ) 

7 _ خانواده معروفی ( جواد _ مهدی _ حجت _ توران )

8 _خانواده استر کی ؟ ( ملاباقر _ سوزان _ حمیده _ نصرت ) 

9 _ خانواده لطفی ( داریوش _ رزی _ صفورا ) 

10 _ خانواده  اسماعیلی ( شهلا _ شیدا _ نورا _ تیپا _ بیگم )

11 _ خانواده خویی ( اسمال _ صبا ) 

12 _ خانواده .وفا یغمایی ( اسی _ امیر )

13 _ خانواده شب پره ( شهبال _ بی بال _ شبروز _ فاطی )

14 _ خانواده اقبالی ( بیتا _ محمد _ پروا _ زبنب ) 

15 _ خانواده صیاد ( پرویز _ شهناز _ پرستو )

16 _ خانواده  امینی ( بابک _ شادی _ حسن ) 

17 _ خانواده ایرانی ( رزا _ میترا _ اکبر _ ویدا _ پروا _ صغرا ) 

18 _ خانواده باطبی ( گیلدا _ توران _ جرج _ دیوید ) 

19 _ خانواده نعل بندیان ( بقراط ) صفورا _ حسین _ راضیه _ زری 

20 _ خانواده برجسته ( هیلا _ حسن _ کاظم _ دریا ) 

21 _ خانواده پالانی ( پهلوی ) رضا  _ یاسمین _ نور _ فرح _ ایمان 

درهمین جا این متن فکاهه را به آخر می رسانم وامیدوارم طراحان اسکل این نمایش مسخره بازهم وسیله خنده وسرگرمی ایرانی ها رافراهم آورند وکلی بخندیم _ 

پایان 


هرمز نیک آئین 

2021/04/20 


بیرون ازمتن _ تهمینه میلانی که با اندکی تقلب برای خود کمی شهرت دست وپا کرده بود همه را دریک پروژه رسوای نمایشگاه نقاشی ازدست داد _ نقد وبررسی درآینده_  با سپاس ازافشین پرورش 



۱۴۰۰ فروردین ۳۰, دوشنبه

نقد وبرخی ازادعا ها _ دروغ هاوتحریف ها و تظادهای فکری فائزه هاشمی رفسنجانی


هشدار : بتر سید از روز رسیدن  بی تردید مبادا 



هرمز نیک آئین 

2021/04/15

ایستگاه 599



پیدایش دوستی ودشمنی بین بشر به قدمت ملیارد ها زندگی انسان ها هستند 



اگر دشمنی ها وخصومت ها به تفاهم تبدیل نمی گردید نسل انسانها منقرض شده بود 



دشمنی ها وخصومت هارا باگفتگو به دوستی بدل کنید 


پیش نوشت 
درحالیکه حکومت اسلامی با ناامیدی درباتلاق" ابر بحران ها" دست وپا می زند مدتی  است که تصمیم گرفته  کمی به حقوق شهروندی مردم ایران احترام بگذارد 
طی یگ سال گذشته  منتقدان حکومت فرصت یافته اند درجامعه مجازی حضور یافته ورفتار وسیاست ها حکومت  را دریک چهارچوب تاحدودی قابل قبول نقد وبررسی  نمایند !
اگرچه این حرکت کوچک درحد یک روزنه می تواند مفید واقع گردند ولیکن کافی نیستند واین بحث وگفتگو ها باید دررادیو تلویزیون دنبال گردند تا دا رای مخاطب ملی گردد




درچنین شرایطی فائزه هاشمی با جدیت وارد گود شده است که البته فعالیت های ایشان گرچه ازشمند است ولی نقد بسیاری بر سخنان ایشان وازد می باشد چراکه _ هم پدر خویش  را بی عیب و همه کاره و قظب حکومت اسلامی می خواند وهم همه مشکلات رابه  مدیریت بعد ازفوت رفسنجانی نسبت می دهد ؟!

دراین نوشتار درکنار آگاهی رسانی درمورد برخی دروغ ها _ سانسورها وتحریف های تاریخی فائزه هاشمی رفسنجانی نگاهی هم به تقلب وتخلف بانو تهمینه میلانی وشیاد بی سواد یغما گلرویی خواهم انداخت ( متن آینده )



الف _ سانسورها _ تحریف ها  ودروغ های شاخدار فائزه هاشمی رفسنجانی 

نگارنده بسیار خرسند هستم که آخوند زاده فائزه هاشمی در گفتگوها نظر خودرا نسبتا صریح وروشن بیان می کند وازاین بایت به او درود می فرستم ولی این به معنای نقد ادعا های نامبرده نیست _ ضمن اینکه تصریح می کنم که اینجانب هیچگونه نقد وتحلیلی نسبت به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری درایران نداشته ونخواهم داشت .

اکبر هاشمی رفسنجامی را می توان یکی نزدیکان روح الله خمینی و دست اندکار بسیاری ازمسائل 40 سال اخیر ایران دانست 
فراموش نکنیم درسال 57 رفسنجانی یکی ازسه نفر منتخبین روح الله خمینی بود که ازطرف ایشان برای گفتگو با کارگران اعتصابی شرکت نفت انتخاب گردیده بود 
بنابراین هاشمی رفسنجانی بدون تردید در بوجود آمدن شرایط محنت بار کنونی نقش مهمی بعهدا داشته است چرا ؟


با آرزوی سلامتی برای خالق " گل یخ " کوروش یغمایی  و فرزندان هنرمند ایشان

&&&&&&&

1 _ رفسنجانی عضو شورای انقلاب بود 

2 _ رفسنجانی دراعدام سران وامرای ارتش ایران درپشت بام مدرسه علوی نقش وسهم داشته است 




3 _ هاشمی رفسنجانی از مدافعان " صدور انقلاب بود ه است 

4 _ هاشمی درتداوم جنگ بیهوده وفرسایشی ازسال 1361 تا 1367 نقش مهمی بعهده داشته است ودرحقیقت زابطه بین سپاه وارتش وجنگ با آقای خمینی بوده است ,




5 _ هاشمی در قتل وترور برخی عوامل رژیم پهلوی وبرخی اعضای گروهک های تروریستی وتجزیه طلب ها دربرون مرز نقش وسهم داشته است
  
6 _  دردوره ریاست جمهوری>>> باز گذاشتن دست سپاه برای ورود به فعالیت های افتصادی که نتیجه آن امروز کاملا هویداست 

&&&&&&&

به انجمن اهدای عضو ایرانی ها یپیوندید 

&&&&&&&



7 _ برکنار وزیر ارشاد دولت ( محمد خاتمی ) وعدم هرگونه واکنش ازطرف رفسنجانی 




فائزه رفسنجانی البته ازهمه موارد بالا آگاهی دارد ولی خودش را به نادانی وبلاهت می زند وتلاش می کند با پشت هم اندازی و سخنان یکطرفه  که سیستم آخوندی است راه هرگونه ورود به مسائل بالا را با عشوه گری خلص خود مسدود نماید ؟ !

دروغ های وسانسورهای قائزه هاشمی رفسنجانی 

فائزه درسخنان خود درباره پدر همسر خود حسن لاهوتی هم همه حقایق را نمی گوید وهم سانسور می نماید 
حقیقت این است که گرچه حسن لاهوتی تمایلاتی نسبت به گروهک تروریستی رجوی داشت ولیکن هرگز عضو وهوادار وارتباط تشکیلاتی به آنها نداشت گرچه فرزند او عضو گروهک تروریستی رجوی بود ودر جریان عملیات تروریستی این گروه بعنوان یک تروریست کشته شد / شبه نظامیان گروهک رجوی به خانه وی رفت وآمد داشتند / بعد ازشروع عاملیات تروریستی ( خرداد1360 ) اعضای کمیته به خانه وی هجوم برده ونامبرده رادستگیر نمودند / لاهوتی بیماری قلبی داشت ولیکن بازداشت کنندگان از دراختیار گذاشتن قرص های قلبی نامبرده خودداری کردند و لذا لاهوتی سکته قلبی کرد وفوت نمود _ بهرروی گرچه دستگر کنندگان لاهوتی درمرگ او مقصر هستند ولیکن اینکه اورا کشته ویا به قتل رسانده باشند واقعیت ندارد .


مهم ترین اقدام زندگی فائزه رفسنجانی دیدار با برخی از باور مندان بهایی بوده است !

&&&&&&&&



دروغ های فائزه درمورد تحصیل خود 
فائزه فقط یک دیپلم دارد و هیچگونه تحصیلات دانشگاهی دردرون وبرون مرز ندارد / البته طیق گفته خود او هنگام قهر ( ؟ ) به انگلیس رفته وچند سال دریک  پانسیون مشغول فراگیری زبان انگلیسی بوده ودراین راه موفقیتی هم کسب نکرده است _ وقتی پدرش همه کاره دانشگاه آزاد بود برای همه اهل خوانواده ازجمله فائزه مدرک قلابی لیسانس جعل نموده است ؟

ولی آیا سفر فائزه و مهدی هاشمی خلافکار به انگلیس دلایل  دیگری داشته است ؟

بنظر می رسد خانواده رفسنجانی بدلیل نزدیکی نامبرده به قدرت ازبدو تاسیس حکومت و برخی ازاختلافات ایشان با حاکمیت نامبرده اسناد ومدارکی مهرمانه وسری برایروز مبادا دراختیار داشته واین مدارک را برای مواقع نیاز ازایران به بیرون ازایران فرستاده باشد وشاید هم سفر فائزه ومهدی هاشمی انتقال همین مدارک واطلا عات سری باشند .




فائزه وفرقه رجوی 

فائزه هیچ اطلاعاتی درمورد فرقه خائن رجوی ندارد ویا خودرا به بلاهت ونادانی می زند 
هنگامی که ایشان نماینده مجلس بود سفری به انگلیس وهلند نمود وقرار بود یک کرسی ایران شناسی دردانشگاه لیدن هلند افتتاح نماید _ برابر فیلم ها واسناد موجود هنگامیکه فائزه قصد ورود به دانشگاه راداشت یکی اززنان مزدور رجوی بایک دسته گل جلوی دانشگاه ایستاده بود _ نامبرده به فائزه خوش آمدگویی کرد ولی هنگام تقدیم دسته گل یک ضربه بصورت فائزه نواخت _ تف کرد و به وی ناسزا گفت _ طبق مستندات تاریخ فرقه رجوی دردوران فاز تروریستی / نظامی تلاش کرد رفسنجانی راهم ترور نماید ولی به دلایل همچنان نامعلوم دراین کار شکست خورد وهاشمی ازترور جان به دربرد 


فائزه خودرا به نادانی می زند که پدر ایشان در وضعیت ناخوشایند کنونی نقش وسهم بسیار داشته است 

&&&&&&

شش ماه زندان فائزه رفسنجانی 

فائزه هاشمی درسال 1390 دستگیر وبه تحمل 6 ماه زندان با اتهامات معمول ونادرست دستگاه قضایی محکوم گردید وبالخره پس ازکش وقوس های فراوان راهی زندان گردید بسیاری ازتحلیل گران معتقد هستند که فائزه درحقیقت به جای پدرش محاکمه وزندانی گردید چون علی خامنه ای ودستگاه قضایی زندانی کردن شخص رفسنجانی رابه صلاخ حکومت نمی دانستند 


فائزه برانداز خجالتی واز مدافعان سرسخت رئیس جمهور اخراج شده ایالت متحد 

&&&&&&&

فائزه درزندان با زنان فرقه رجوی وباورمندان بهائی آشناشد 

 فائزه درمدت تحمل 6 ماه زندان دربخش ویژه واختصاصی با گروهی اززنان باورمند زندانی بهایی وتعدادی از فعالان امنیتی فرقه رجوی وبرخی تلاشگران مدنی  آشنا وبه آنها ارتباط برقرار نمود _ 

برای نگارنده بعنوان یک نویسنده مستقل وآزاد اندیش  زنان زندانی به چند گروه تقسیم می گردند 

1 _ زندانیان امنیتی شامل هواداران  وفعالان گروهک های تروریستی _ تجزیه طلب و هواداران گروه هک های  خشونت طلب سنی مذهب .
2 _ تلاشگران مدنی _ صنفی _ اهالی اهل ادب واندیشه وزوزنامه نگاران ووکلای فعالان حقوق بشر که زندانی اندیشه وبیان نام دارند .
3 _ زندانیان باور مند بهایی _ این نوع زندانیان بخاطر اصرار بر باور بهائیت خود و جمع های عقیدتی وتعلیمات این باور درمحیط های خانوادگی دستگیر و محکوم به تحمل زندان می گردند 
تلاش ها وتبلیغات این گروه جنبه عمومی واجتمایی ندارد وبهمین دلیل فشار برباورمندان بهائی راباید نوعی " غرض ورزی " حکومت بر این بخش ازایرانی ها با عقاید خاص تلقی نمود .




نگارنده طی چند دهه زندگی خود هیچگاه شاهد فعالیت تبلیغی باورمندان بهایی درایران نبوده ام _ بنابراین معتقدم فشار وستم بر باورمندان بهایی تنها به دودلیل صورت می گیرد _
  نخست اینکه _ درزمان قاجار یک طلبه متوهم شیعه بنام علیمحمد شیرازی ادعا کرد همان مهدی موعود افسانه ای است وظهور نموده است ( ؟ ! )
شیرازی تلاش کرد دکان چند صدساله " غیبت وانتظار " راتخته نماید _ طبیعی است که آخوندهای شیعه درمقابل او ایستادند وسرانجام همین آخو.ندها فتوای مرگ اورا صادر کردند .

دوم اینکه _ در ادامه همین جریان چند آخوند دیگر همانند کاظم رشتی ووو راه اورا دنبال کردند که درنتیجه روند همین پروسه شخصی بنام " حسینعلی نوری پارا ازاین فراتر نهاد وبا ادعای " من سظهرالله " خودرا پیامبر جدید اسلام ادعا نمود وکتابی هم بنام " کتاب اقدس " منتشر نمود که قران جدید نام گرفت ؟ !( مقبره حسینعلی نوری و مرکز فرقه بهائیت بیت العدل است ودرکشور اسرائیل قراردارد _ تبلیغ بهائیت درکشور اسرائیل ممنوع می باشد .






زنده یاد احمد  کسروی 

به درستی این باور بیرون زده ازاسلام وشیعه گری 12 امامی رابه دوگروه " بابی گری " وبهائی گرایی " تقسیم کرده است 
بابیگری به آن بخش از ادعاهای علیمحمد شیرازی بازمی گردد که خودرا" مهدی موعود" شیعه  ادعا نمود؟ !

بهایی گری اما به ادعا ها وتلاش های حسینعلی نوری بازمی گردد که خودرا  پیامبردین جدید (  اسلام  نو ) ادعا نمود ؟ !

مشکل کل سران این باور جدید الساخت این است که این دورا مکمل هم  ودر تداوم هم ادعا کرده و علیمحمد شیرازی ( امام ظهور کرده ) را از پایه گذاران جنبش بهایی می نامند ( ؟ ! ) واین پایه خصومت آخوند های شیعه با بهائیت است _ توضیح اینکه باور بهایی به دوشاخه  بهائی وازلی منشعب شده است .
بهرروی ایرانیان  باورمندان بهایی باید از حقوق شهروندی برخوردار باشند وهرگونه تبعیض وفشار برآنها اقدامی است ضد انسانی که محکوم ومردود می باشد .
ولی فائزه رفسنجانی بی سواد نه درباره اسلام وشیعه دانش وآگاهی دارد ونه درمورد بهائیت وفرقه منفور رجوی خائن معدوم




وبهمین دلیل درمدت کوتاه زندان ازسر نادانی فریب توابان فرقه رجوی راخورد وبا آنها اظهار نزدیکی نمود ؟ !

ماجرای مرگ و وصیت هاشمی رفسنجانی 

فائزه ادعا می کند  ابهامات مرگ هاشمی هنوز مرتفع نشده واین بدان معناست که ممکن است ایشان را به قتل رسانده باشند 
بهرروی خانواده رفسنجانی اگر مدارک ومستنداتی دراختیار دارند باید برای رفع ابهام ازطریق مراجع قضایی دنبال کنند واینگونه اظهار نظرهای جنجالی مشکلی را حل نخواهد نمود 
فائزه ادعا می کند که پدرش دارای وصیت نامه جدید بوده ولی این وصیت مفقود شده است ؟ !
معمولا وصیت نامه باید دردست بزرگ خانواده ( عفت مرعشی ) باشد ولی نامبرده بعنوان همسر هاشمی کوچکترین توضیحی درمورد چگونگی مفقود شده وصیت نامه فرضی تاکنون نداده است 

&&&&&&&
شیاد امریکایی منصور اصانلو رابیشتر بشناسیم 




بنا برسخنان فائزه پدرش قبل از مرگ  یک نامه 80 صفحه ای برای علی خامنه ای نوشته وبه دست پسرش مهدی هاشمی سپرده که ایشان هم این نامه را بدست علی خامنه ای رسانده است 
فائزه ادعا می کند این نامه را نخوانده واز مفاد آنهم بی خبر می باشد 
این نامه رامی توان وصیت نامه سیاسی هاشمی رفسنجانی طلقی نمود وشاید هم همان وصیت نامه ایشان باشد که فعلا منتشر نگردیده است _ آنچه مسلم است نقش هاشمی رفسنجانی در شناساندن علی خامنه ای به روح الله خمینی ودر ادامه نشاندن وی به جای خمینی واقعیتی است انکار ناپذیر وبهمین دلیل رفسنجانی خود به تنهایی مسئول شرایط وخیم اقتصادی اجتماعی وفرهنگی امروز است.




جمع بندی سخنان  وا دعا های  فائزه رفسنجانی 
نگارنده ازمنظر یک جستجوگر عقاید _ برداشت ها وسخنان فائزه را از گفتگو با دهباشی تا CLUB HOUSE دقیقا دنبال وبا دقت گوش نموده ام _ چکیده سخنان فائزه رفسنجانی در " کلاب هاوس " دراین دنبالک " رسانه پندار " >>>>



مافیای رسانه ای پارسی زبان با مخفی کردن اتهامات این دوهوادار به دام افتاده فرقه رجوی تلاش می کند با تکیه برروی کلمه قلابی " نخبه " این دورا برجسته نموده و اتهامات آنها را کمرنگ جلوه دهد؟ !

&&&&&&&

بهرروی 
فائزه هاشمی یک عنصر بی سواد ونادان ودرغگو ست و اکنون به میدان آمده تا  آزادی اندیشه وبیان مقطعی حکومت اسلامی را محقق نماید ولی چون سواد ندارد به قول معروف یکی به میخ می زند ویکی به نعل ولذا آنچه می گوید جدید وتازه نیست ومردم روزانه در اتوبوس وتاکسی وصف ارزاق عمومی اینگونه ادعا هارا تکرار می نمایند _گرچه  فائزه تلویحا اظهار می کند که از " پروسه اصلاح " گذر کرده ولیکن هیچ راهکاری برای گشایش این همه بن بست ارائه نمی نماید ؟ !

به باور نگارنده هیچ گزینه ای جهت تغییر اساسی  شرایط امروز جز برگزاری انتخابات محلس موسسان جهت بازنگری وتدوین قانون اساسی جدید وجود ندارد ودرچهارچوب این قانون اساسی مذهب زده هیچگونه اصلاح ساختاری ممکن نیست 
راهکار برگزاری انتخابات نیز درچهارچوب همین قانون اساسی ممکن است ودولت روحانی فرصت های چنین تغییراتی را ازدست داده است 
پایان 


یکی از کپی کاری های دوستان تهمینه میلانی در نمایشگاه تعطیل شده ایشان 


در متن آتی 
1 _نقدی بر تقلب وتخلفات بانو تهمینه میلانی وافشای تقلبات ایشان با نمایشگاه قلابی و نقاشی های سرقتی وکپی شده 
2 _ آگاهی رسانی درمورد شیاد بی سوادی یه نام " یغماگر گلرویی " و16 کتاب تقلبی ترجمه  این خلافکار 



هرمز نیک آئین _ شاگرد مدرسه پژوهش
2021/04/19 

 

۱۴۰۰ فروردین ۲۲, یکشنبه

خدا شناسی _ از طبیعت خدایی و بت پرستی تا آفرینش و آفرینشگری

به یاد نویسنده واندیشمند بزرگ ایران صادق هدایت  


هرمز نیک آئین

2021/04/11

ایستگاه 598


به باد 106/984/467 انسانی که دراثر ابتلا به ویروس کرونا درجهان جان باختند 


همه گیری ویروس مرگبار کرونا 90 در صد میهن مارا در نوردیده است _ مراقب باشیم 

&&&&&&&



من خدا را دیدم ...

من خدا را دیدم 

نه در آن بالاها 

نه در آن تاریکی

وحشت تنهایی 

من خدا را دیدم 

در ته کوچه بن بست به دنبال  رهی بهرفرار 

یا که یک مخفی گاه همه جارا_ می جورید 


پیش نوشت 
از بدو پیدایش بشر وسایر جانداران برروی کره زمین ملیاردها سال می گذرد _ طی این درازا بشر دوران های زیاد وسخت ومتفاوتی  را پشت سرنهاده است از دوران های نخست ابتدایی زندگی یکسان ویک شکل با سایر جانداران ( زندگی نباتی ) تا سنگی _ نوسنگی _ غار نشینی  _ عصر فلزات تا نیمه تمدنی و زندگی اجتماعی 

به نسبت تحول درزندگی نباتی بشر ازجهت فکری هم تکامل یافته است که ادرمجموع می توان آنرا به دودوره ماقبل خرد ورزی ودوره خرد ورزی تقسیم نمود 
فاصله بین این دودوره اما دچار  تحولات فکری زیادی گردیده است .
ازتاریخ غیر مدون زندگی بشر برروی زمین چندان مستندات قابل توجهی دردست نیست وهمه توشه دانسته های بشر بیشتر با گمانه زنی ویا بدست آورده جمجمه ها ویا سنگواره ها گمانه زنی می گردند 
حال اگر بخواهیم با توجه به پژوهش های هستی شناسان وپژوهشگران می توان تقریبا این سیر تکاملی را چنین فهرست نمود 


چرا هم زامنی های داعش وهم مخالفان اسلامی آنها هردو برای کشتن " الله واکبر " می گویند ؟


&&&&&&&
.
1 _ دوره های نخستین ( زندگی نباتی )

دراین دوره ها فکر بشر عموما بر تلاش برای بقا  وادامه زندگی خلاصه می گردند 
شکار سایر جانداران با دنبال کردن جمعی آنها و خام خواری ازجمله مشخصات این ادوار می باشند از جمله رخدادهای مهم این دوره ساخت سلاح سنگی برای شکار ودرادامه تلاش بشر برای کشف آتش می باشد 

کشف آتش باعث تحول فراوانی درزندگی انسان های نخستین می باشد و سایر دوره های " ارتقای سلاح براتی شکار + غار نشینی و زندگی قبیله ای ( جمعی ) درهمین دوره ها انجام گرفته است .

کشف آتش وشروع دوره پرسشگری بشرهای نخستین 

پژوهشگران ودیرینه شناسان " به حرکت " درآمدن ذهنیت بشر وآغاز  پرسشگری را درارتباط با تحول شگفت کشف آتش می دانند




2 _ تحولات بعد از کشف آتش 

گرچه کشف آتش درزندگی انسان های نخستین بسیار مهم وسازنده بوده است ولیکن برخی ازمشکلات بشر ازجمله بیماری ها ومرگها همچنان حل نشده مانده بوده اند وبشر نخستین قادر نبوده علت بیماری ها ومرگها دراثر بیماری های حاصل از آلودگی میکربی را پیدا نماید ؟ 
ودرست درهمین مقطع است که درماندگی درحل اینگونه معضلات انسان را به سوی " قدرتی برترازخود " می کشاند 


باورمندان دینی که این همه دانایی وتوانایی وقدرت برای خدا های خود قائل هستند قادر به پاسخ به این سئوال تاریخی نیستند که  آیا آن خدای قادر وعقل کل در خلق ونابودی  داینا سورها دچار اشتباه شده است ؟ !

&&&&&&&



3 _  دوره  تمایل به سوی کمک گرفتن از  طبیعت 

در این دوره نظر بشر یه سوی نمادهای طبیعت همچون خورشید _ ماه _ آسمان _ دریا وجنگل ودرخت جلب می گردد 

دراین دوره تاریخی انسانها حل مشکلات خودرا از نمادهای طبیعت درخواست می نمودند _ این دوره به دوره " چند خدایی " ونامگذاری های مختلف به نمایدها ی طبیعا منجر شد _ خدای باران _ خدای نور ووو غیرو

ولی نمادهای طبیعی هم نمی توانستند مشکلات آن دوره بشر راحل نمایند وچنین شد که بشرهای نخستین به پرستش دیگر نمادهای طبیعت همچون  برخی از" درختان " روی آوردند >>>  ستایش درخت ها کم کم بشر نخستین را وارد دوره " بت پرستی " نمود 

دوره بت پرستی اما به یکی از طولانی ترین دوره های " پرستش " بشر تبدیل گردید 




4 _ دوره طولانی بت پرستی و دوره پیدایش وساخت ادبان وآئین ها 

دوره بت پرستی بشر بسیار دورانی طولانی یود / دردرازای این دوران بشر با دست خود از گل وخاک وسنگ " بت می ساخت " وآنرا ستایش می کرد _ گوساله سامری و درادامه بت های مکه که درمحلی بنام " کعبه " نگاهداری می شدند درزمره این بت ها هستند _ سرزمین بیابانی حجاز آخرین محلی بود که به علت خشکی ودوری ازتمدن مردم آنها همچنان بت پرست باقی مانده بودند


 

5 _دوره پیدایش ادیان وآئین ها 

دوره "بت پرستی " درتداوم خود به دوره پیدایش ادیان وآئین ها منجر گردید
دراین دوران افرادی درجامعه بشری پیدادند که " دیگران " آنها را" پیامبر " نامیدند !

درکنار ادیانی چون یهودیت _ مسیحیت واسلام که افرادی چون موسی _ عیسی ومحمد را پیام آور قوم خود نام نهاده اند گروهی از افراد شامل شاعران واندیشمندان راهم که رهبر یک جریان فکری بوده اند بعنوان رهبران آئینی معرفی نمودند ( زرتشت وبودا وو)

دربین افراد معروف بالا تنها محمد پیامبر تازیان است که طیق کتاب سرهم بندی شده قران بارها ادغا کرده است پیامبر الله می لاشد وبرای ترساندن مردم مکه واطراف آن ازروز قیامت مبعوث گردیده است * ( آیه 7 سوره شوری ) 




این سه دین به ادیان خاور میانه ای هم مشهور هستند 

در مورد این سه دین گرچه  تجت تاثیر هم قرارداشته وازروی هم نوشته شده اند  ولی  نام خدایان  آنها متفاوت است >>> الوهیم ( یهودیت ) یهوه ( مسیحیت ) و الله ( اسلام )

&&&&&&&

آگاهی رسانی ویژه ومهم 


&&&&&&&

 5 _عصر دین سالاری از وحشت ناک ترین دورانهای تاریخی بشر 

با نگاهی به تاریخ جهان به سادگی درمی یابیم که دوران درقدرت قرار گرفتن مذهبی ها یکی از وحشتناک ترین ومرگبار ترین دورانهای تاریخی بشر به شمار می روند _ از قدرت کشیش و کلیسا تا روی کار آوردن جانوران موذی  و آدمکش وتخریبگر به نام " امارت اسلامی "

در قرون ستم دینی فشار بسیاری ازطرف مبلغان دین به دانشمندان _ پژوهشگران ودانش پژوهان وهنرمندان وارد آمد _ این قشر بی سواد تلاش داشتند تا با هرپدیده علمی به مبارزه برخیزند ؟

ادعای بیضی بودن کره زمین بدون سند ومدرک کار همین مبلغان دینی بود ولذا وقتی دانشمندی باسند ومدرک ثابت کرده کره زمین کروی وگرد است با اوازدر مخالفت درآمدند ؟

|   

و" الله " فرمود دست وپای خرده سارقان را قطع کنید ولی کلان سارقان رابه خال خود بگذارید من خود  به حساب آنهاا درروز مبادا خواهم رسید ( ؟ ! ) 


تئوری های عجیب وغریب اسلامی که با عقل ودانش هم خوانی نداشت به لشگرکشی ها _ کشتارها وغارت های بزرک به بخش هایی ازجهان منتقل وبصورت قانون اسلامی خاکم شدند _ سنگسار _ بریدن دست وپا_ ختنه زنان  وپرتاب کردن ازکوه وغیرو بخشی ازاین مجازات های اسلامی بودند که همچنان درگوشه وکنار جهان درقرن 21  به اجرا درمی آیند؟!

آدمکشان اسلامی که ازسال 2012 توسط غرب وعربها تجهیر و حمایت مالی وراه اندازی شدند طی 6 سال همه چهره وحرفها وادعا های نیمه پنهان  اسلام را در خاورمیانه وسپس جهان  به نمایش گذاشتند 

+

بهرروی 

عصر دین و ستم دینی هم کم کم درحال انقراض قرار گرفته وطی 150 سال گذشته  نه تنها باور دینی افزایش ورشدی نداشته است بلکه پروسه " ریزش دینی " وارد مرحله تازه ای گردیده ودین باوران با سرعت ریزش برگها درپائیز ازدرختان مشغول فاصله گیری وجدایی ازاین باورهای عهد عتیق گردیده اند 



ششم _ دوران فرا دینی و دانش سالاری _ از آفرینش تا آفرینشگری 

درتداوم دوره خردگرایی بشر بازهم این دانش وجستجوگری دانشمندان وجستجوگران بود که به کمک وتکامل اندیشه بشر آمد 

وپژوهشگران که صده ها در حال پژوهش در مورد هستی وپیدایش زمین وکهکشان بودند بدین نتیجه رسیدند که :

باید دفتر  قدیمی " آفرینش " رابست وبه دنبال آفرینشگری بود _ سئوال این بودکه جهان وهستی چگونه بوجود آمده است ؟

تئوری های آفرینش برپایه باورهای دینی آنقدر سطحی وغیر علمی بودند که کندوکاو درمورد آنها تلف کردن وبه هدردادن وقت بود

نظریه علمی" مه بانگ " ( بیگ بنگ ) طی صدسال گذشته کم به موضوع چگونگی " آفرینشگری " بطور جدی پرداخته است موفق گردیده دفتر پرسئوال وبی پاسخ " آفرینش " را ببندد و دفتر " آفرینشگری " را بازگشاید .



تئوری مه بانگ بصورت فشرده 

جهان از کهن ترین زمان ساخته شده وتکامل آن درمقباس بزرگ بوده است _ گیتی ازیک وضعیت چگال (متراکم ) نخستین آغاز شده ودرگذرزمان انبساط یافته است _ این پدیده به فراوانی گسترده عناصر اولیه _ تابش زمینه کهکشانی وقانون هابل اشاره می نماید .

منشا این پیدایش نقطه " تکنیکی" نام دارد واین نقطه پیدایش گیتی است _ براثر اندازه گیری های جدید نقطه پیدایش 13/8 ملیاردسال پیس تخمین زده می گردد _ پس از انبساط اولیه گیتی به اندازه کافی سردشده که دراثر آن ذرات ریز اتمی پدید آمده است .

در اثر پیوستن توده  ابرهای بسیار بزرگ ازعناصراز عناصراولیه براثر نیروی گرانش ستاره گان وکهکشانها پدید آمده است 


نکته قابل توجه اینکه 
عمر قدیمی ترین دین حدود 500 سال است واین درحالی است که درازای زندگی بشر وسایر جانداران در روی زمین بیش از 13 ملیارد سال می رسد ومعلوم نیست چرا از 500 سال پیش خدای دینی به فکر هدایت موجودات روی این کره افتاده است ؟!

برای آگاهی بیشتر درمورد " مه بانک " مراجعه کنید به این دنبالک >>>>

چگونگی انفجار بیک بنگ ( مه بانگ )

بهرروی 

 گرچه طبیعت وهستی بسیار پیچیده و ابعاد آن علیرغم دانش بشر همچنان ناپیداست ولی تا همین دستاوردهای کنونی  علمی بشر می توان تاکید وبراین نکته پای فشرد که دفتر افسانه های آفرینش بسته ومختومه گردیده و تئوری آفرینشگری محکم و پایدار به جای داستان های آفرینش قرارگرفته است_ امید است که بشر امروز با پشت سرگذاشتن پرده های نازک " تقدس " به واقعیت های جهان هستی دست یافته وهمه بندهای دست وپا وذهنیت خورا پاره کرده وبه واقعیت های فرا دینی / آئینی گدست یابد 



هرمز نیک آئین _ شاگرد مدرسه پژوهش 

2021/04/11

خارج ازمتن وبرای خنده 

مرگ شوهرنوجوان 99 ساله ملکه انگلیس ویر گزاری مراسم روضه خوانی وقمه زنی درخانه رزیتا لطفی نوکر ملکه انگلیس!


عفت مرعشی( مامان فائزه ) فئودال وکار شناس پسته وروابط بین الملل !؟